Les colles del poble de Camps, a Fonollosa, ja tenen a punt les tretze danses i els tres temes que cantaran durant les Caramelles que es portaran a terme el proper dissabte i diumenge. Durant dissabte i el matí de diumenge faran un recorregut per les masies i ravals del poble, i a partir de migdia l'activitat es concentrarà a l'entorn del Casal.
Diumenge a les 12 del migdia cantaran duran la missa de Pasqua Florida i al sortir faran una exhibició de balls i cançons davant del Casal de Camps. A partir de 2/4 de 7 de la tarda, les colles faran una ballada i cantada al Casal, després es lliurarà el premi a la millor fotografia i, finalment se celebrarà el sopar i ball per als caramellaires de Camps a càrrec de DJ Tello Leal.
Les danses que s'interpretaran seran la dels Cascavells, Mec, Sant Feliu, Sant Francesc, L’Esquerrana, Sardana Curta de Calaf, Cercle Cerquesià, La Polca d’Ours, Peu Polidor, Sant Ferriol, Joan del Riu, Bastons xics i Nans Nous.
Camps ja té a punt la dotzena llarga de danses que oferirà per les Caramelles
Les colles faran un recorregut per les masies i ravals del poble dissabte i diumenge al matí, i a la tarda els actes es concentraran al Casal
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’abril de 2022 a
les 17:55
Actualitzat el
11 d’abril de 2022 a les
17:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de professionals participen a la primera jornada de comunicació del Bages
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal celebrarà 7.000 dies de la seva reinauguració amb l'espectacle «Gota»
-
Cultura i Mitjans
La ciutadania escull el nom de quatre parcs de Pineda de Bages
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal acollirà el concert de Setmana Santa amb bandes sonores i música coral
-
Cultura i Mitjans
Iscla i Balduz porten al Kursaal «Honestedat», un duel sobre límits i consentiment
-
Cultura i Mitjans
L'exposició solidària contra el càncer a Manresa creix en participació i vendes
