JungleStroik@s!
Aquesta setmana és molt bona. Com dirien a Ullastrell… molt, molt, molt. Ens cau la grossa a sobre, doncs la programació del cap de setmana és senzillament incontestable. Per qualitat, per carinyo, per originalitat, per risc, per festa, per desfasse, per estar en primera línia internacional, per posar Manresa la refotut mapa de la música en directe. Perquè som així, tots i totes. Perdoneu, però algú ho havia de dir.
Divendres
Quin divendres, quin divendres! De la mà del festival (((Gargall))), us portem per primer cop en la història de la música en directe de la Catalunya Central a La Phaze. Un concert que molts i moltes estàveu esperant, i que a molts altres us ha sorprès. Els reis incontestables del punkgle, del punk, del jungle, del drum'n'bass, ens presentaran en primícia el seu nou disc Psalms and Revolution. Obriran la nit els E-Bastards de Manresa, amb un show destructor, formació renovada i nova posada en escena. Rudeboys i rudegirls de Manresa, que no us ho expliquin.
Import Sessions – Meneo
Si no l'heu vist mai, poseu ‘Meneo live' al youtube i entendreu perquè el Rigo és el putu jefe a l'hora de fer música amb una GameBoy. Després de E-Bastards i La Phaze, la cirereta màxima. Tornarà a quedar-se en boles a sobre la tarima?
L'Stroikov el tindrem tancat al camerino per a que no se'ns cansi amb els shows previstos. Fresc com una rosa. I vosaltres?
Dissabte
Quina nit la de dissabte! De la mà de Rockaction us proposem un viatge al passat no gaire llunyà. Dissabte serà la nit de ‘Back to the nineties'. Tornem als 90. I de quina manera. Un cartell quàdruple on Rage On seran Rage Against the Machine, Bye Bye Pedro seran Green Day, Bosni seran Red Hot Chilli Peppers i The Wax seran Deftones. 4 grups d'avui fent shows clònics de 4 bandes màgiques dels 90.
Tancarà la nit l'Stroikov, que alguna cosa dels 90 també va pillar.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de març de 2011 a
les 17:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
-
Cultura i Mitjans
Navàs viurà vuit dies de Festa Major amb Els Catarres i una àmplia oferta popular
-
Cultura i Mitjans
El CAE tanca el 2025 amb més de 53.000 participacions i el reconeixement del Premi Actius Socials
-
Cultura i Mitjans
De les cendres de les Brucardes a un cant d'esperança: Juriol estrena la versió acústica de «Cendra»
-
Cultura i Mitjans
L'Escola Municipal de Formació d'Adults de Súria obrirà les matriculacions el 3 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El Festival Jardins de Llum 2027 obre la convocatòria artística
