La Fundació Cardona Històrica i l'Ajuntament de Cardona han acordat la reobertura del Parc Cultural de la Muntanya de Sal, el servei de visites guiades al conjunt monumental del Castell de Cardona i l'atenció al públic a l'Oficina de Turisme a partir de dilluns 7 de desembre. D'aquesta manera, Cardona recupera part important de la seva activitat turística adaptada a les noves circumstàncies i amb un dispositiu de prevenció i seguretat especial.
La reobertura es seguirà realitzant com en els darrers mesos garantint totes les mesures de protecció tant per al personal que hi treballa com per als visitants, mitjançant un protocol específic dissenyat pels diferents equipaments per fer viable l'activitat.
Ja es poden adquirir via online les entrades per a la realització de les visites guiades i teatralitzades a la Muntanya de Sal i al Castell de Cardona, a través del portal de Cardona Turisme.
D'aquesta manera, la Fundació Cardona Històrica presenta una Campanya de Nadal adaptada però que pretén fomentar les reserves als hotels, allotjaments rurals, hostals i habitatges d'ús turístic de Cardona, i alhora dinamitzar la restauració i el comerç local.
La reobertura anirà acompanyada d'accions promocionals a diferents mitjans i plataformes per tal de promocionar Cardona com a destinació tranquil.la, atractiva, segura i de qualitat.
Cardona reobrirà dilluns la Muntanya de Sal i el servei de visites guiades al Castell
Ja es poden comprar les entrades per a les visites guiades i teatralitzades a la muntanya de sal i al castell
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2020 a
les 20:14
Actualitzat el
01 de desembre de 2020 a les
20:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Dues mostres als centres cívics se sumen als 50 anys de Foto Art Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Trajectòries Singulars» mostra el talent creatiu de tres artistes d'Ampans
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt per al lliurament de la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cultural a Francesc Comas
-
Cultura i Mitjans
Focus Positiu premia Vanessa Toro i consolida la fotografia com a cura
-
Cultura i Mitjans
Un alumne de l'Oms i de Prat entra al Programa ARGO de la UAB amb un projecte televisiu
-
Cultura i Mitjans
Manresa impulsa un projecte de memòria oral per recuperar la història del tèxtil local
