Els Geganters i Grallers de Cardona, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cardona, celebrarà el proper dissabte a la tarda l'acte final de les festes dels barris, la Capvuitada, amb una trobada de colles geganteres. La festa començarà a les 5 de la tarda amb la plantada de gegants a la Fira i, posteriorment, es farà una xocolatada popular. Ja a 2/4 de 8 s'iniciarà una cercavila amb la participació de la Banda de Música de Cardona que acabarà a la plaça de la Fira, amb els balls de plaça i entrega de records a les colles convidades.
Enguany, les colles geganteres que assistiran són Cardona, La Coromina, Raval de Sant Joan, Organyà, Súria, Vilassar de Dalt, Manotes de Tro, Callús, Torà, Calafell, Montmajor i Puig-Reig
Acte seguit, i a la plaça de la biblioteca, hi haurà música a càrrec de DJ Pol i DJ Rial, que comptarà amb servei de barra i obert a tothom.
Cardona tancarà dissabte les festes dels barris amb la Capvuitada
L'escenari principal serà la plaça de la Fira, on s'hi farà una xocolatada popular, cercavila i balls de plaça
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juliol de 2023 a les 19:39
Actualitzat el 19 de juliol de 2023 a les 19:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre inscripcions per al Mercat de Nadal amb casetes i pista de gel