Els Geganters i Grallers de Cardona, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cardona, celebrarà el proper dissabte a la tarda l'acte final de les festes dels barris, la Capvuitada, amb una trobada de colles geganteres. La festa començarà a les 5 de la tarda amb la plantada de gegants a la Fira i, posteriorment, es farà una xocolatada popular. Ja a 2/4 de 8 s'iniciarà una cercavila amb la participació de la Banda de Música de Cardona que acabarà a la plaça de la Fira, amb els balls de plaça i entrega de records a les colles convidades.
Enguany, les colles geganteres que assistiran són Cardona, La Coromina, Raval de Sant Joan, Organyà, Súria, Vilassar de Dalt, Manotes de Tro, Callús, Torà, Calafell, Montmajor i Puig-Reig
Acte seguit, i a la plaça de la biblioteca, hi haurà música a càrrec de DJ Pol i DJ Rial, que comptarà amb servei de barra i obert a tothom.
Cardona tancarà dissabte les festes dels barris amb la Capvuitada
L'escenari principal serà la plaça de la Fira, on s'hi farà una xocolatada popular, cercavila i balls de plaça
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juliol de 2023 a les 19:39
Actualitzat el 19 de juliol de 2023 a les 19:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Plataforma per la Llengua de Manresa organitza una xerrada aquest dijous
-
Cultura i Mitjans La llibreria Poques Paraules convoca un concurs de narracions orals
-
Cultura i Mitjans La Fira de Primavera de Navàs estrena amb èxit la Cíclica
-
Cultura i Mitjans La jornada inaugural del FABA 2025 omple l'Anònima amb propostes singulars i valentes