La sala gran del Kursaal acollirà en concert aquest diumenge, 15 d'octubre a les 6 de la tarda, Carles Cases Strings Band -liderada per compositor i pianista sallentí Carles Cases-, que estrenarà l'espectacle París-Casablanca-NewYork, amb temes de bandes sonores pròpies, i que recorrerà músiques de diferents èpoques, estils i parts del món. El concert està organitzat en col·laboració amb el Clam, el Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya, que ha guardonat l'artista amb un Premi d'Honor del Festival.
Carles Cases farà un tour musical que inclourà jazz, bolero, música romàntica o sons africans, interpretat per una formació acústica (Manel Fortià a contrabaix, Albert Reguera a violí i Sveta Trushka al cello).
Una síntesi del viatge pel món que Carles Cases ha fet al llarg de la seva dilatada carrera professional, mereixedora del Premi d'Honor del Clam d'enguany, i a través de les seves pel·lícules. Músiques inspirades en una sèrie de països on el músic sallentí ha estat i treballat, més enllà del seu territori, com ara França, Mauritània, Argentina, Mèxic, Estats Units o Cuba.
Les entrades per assistir al concert de Carles Cases tenen un preu de 25 euros (20 euros per a majors de 65, menors de 30 anys i carnet Galliner i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
Carles Cases estrenarà al Kursaal el seu últim àlbum «París-Casablanca-New York», diumenge
Cultura i Mitjans
És un tour musical que inclourà jazz, bolero, música romàntica o sons africans, interpretat per una formació acústica
- El pianista i compositor Carles Cases -
- Promocional
ARA A PORTADA
-
-
-
Esports Un gol d'Iglesias al minut 90 corona la remuntada del CE Manresa contra l'Ebro Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Un matí de patrimoni obert fa descobrir el passat fronterer de les Torres de Fals Pere Fontanals
-
Societat Un centenar de persones celebren a Castelladral 10 anys de Papá Alpha al Senegal Pere Fontanals
Publicat el
11 d’octubre de 2023 a
les 19:25
Actualitzat el
11 d’octubre de 2023 a les
19:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«Dones valentes», de Txell Feixas, arriba al Kursaal amb històries de resistència
-
Cultura i Mitjans
Navarcles organitza una ballada de sardanes amb La Principal de la Bisbal
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat reconstrueix l'exili que va separar nou anys Joan Claret i Emerenciana Valero
-
Cultura i Mitjans
Lídia Pujol recuperarà els grans noms de la Nova Cançó en un concert a Sant Fruitós
-
Cultura i Mitjans
Montserrat acull la 74a Trobada Sardanista, la primera organitzada per SomSardana
-
Cultura i Mitjans
Els Carlins recuperaran vint anys de poesia i teatre al Tocats de Lletra amb «Cabaret Vintage»
