La sala gran del Kursaal acollirà el dilluns, 1 de novembre a les 6 de la tarda, el concert de Carles Cases Strings Band Concert Paradiso, un homenatge a clàssics com Cinema Paradiso, Novecento, Els intocables d'Eliott Ness o Érase una vez en América.
Carles Cases Strings Band (la formació integrada per Carles Cases, piano; Alberto Reguera, volí; Sveta Trushka, violoncel; Manel Fortià, contrabaix i Quim Ollé, flautes i mandolina) acompanyat de l'Orquestra de Cambra de Vic ens oferiran Concert Paradiso per reinterpretar les bandes sonores més conegudes del compositor italià Ennio Morricone, autor de centenars de bandes sonores de pel·lícules.
El compositor sallentí Carles Cases ha reinterpretat de nou l'obra orquestral de Morricone. Un documental en viu amb més d'una vintena de músics a l'escenari i comentat en directe per l'especialista en cinema Àlex Gorina.
Les entrades per veure Carles Cases Strings Band tenen un preu de 25 euros (20 euros per majors de 65 anys, amb Carnet Galliner i menors de 25 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a www.kursaal.cat.
Durant l'espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb l'ús de mascareta durant tota la funció, gel hidroalcohòlic i sortida esglaonada de la sala. L'aforament ja és del 100%.
Carles Cases homenatjarà als clàssics d'Ennio Morricone
El concert es farà l'1 de novembre a la sala gran del Kursaal amb l'Orquestra de Cambra de Vic
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’octubre de 2021 a les 15:53
Actualitzat el 25 d’octubre de 2021 a les 17:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La revetlla de Manresa combina gresca amb comunitat
-
Cultura i Mitjans La Biblioteca del Casino incorpora dotze treballs de recerca de batxillerat al seu fons local
-
Cultura i Mitjans Els municipis de l'oest del Bages impulsen el projecte comunitari Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans El 6è Congrés Internacional de Geologia i Mineria Ambiental celebra a Súria les seves primeres sessions de treball
-
Cultura i Mitjans Santpedor restaura una col·lecció de 90 pergamins reials dels segles XIV al XVI
-
Cultura i Mitjans Navarcles arrenca el pla per protegir el seu patrimoni: visita exhaustiva per identificar els béns a conservar