Carlos Chaouen presenta «En la frontera» dijous al Trasteret

Publicat el 22 d’octubre de 2014 a les 17:58
Actualitzat el 22 d’octubre de 2014 a les 18:01

Carlos Chaouen canta dijous a El Trasteret


El cantautor gadità Carlos Chaouen, presenta aquest dijous al local El Trasteret de Manresa el seu nou treball discogràfic 'En la frontera', el setè que grava en estudi i que l'està promocionant en una gira de concerts arreu de l'estat.

El seu estil musical ha estat denominat com -fusió d'autor- ja que les seves influències són molt variades, encara que la majoria provenen del rock i el flamenc. Les seves cançons s'han convertit en referent fora dels circuits comercials habituals.

Tot i que se l'ha comparat amb molts cantautors de la generació de finals dels noranta, com Ismael Serrano, Tontxu o Javier Alvarez, Chaouen ha estat catalogat pels experts musicals com a "artista d'artistes" amb un so inconfusible i recomanable per a que se l'escolti en directe.

Aquest dijous Manresa tindrà l'oportunitat de fer-ho, aprofitant el primer aniversari del local El Trasteret, situat a la plaça Sant Ignasi malalt, 1. El preu de l'entrada és de 7 euros i el concert començarà a 2/4 de 10 del vespre.