L'escriptora mallorquina Carme Riera serà aquest dimecres a Manresa per compartir la seva darrera novel·la amb els membres del club de lectura del Fecinema. Riera presentarà Natura quasi morta, el primer llibre de gènere negre que signa. La primera edició el club de lectura va rebre les visites dels escriptors Andreu Martín i Alícia Giménez Barlett i en aquesta segona edició el debut anirà a càrrec de l'escriptora mallorquina.
L'autora signarà els exemplars de la novel·la entre les 7 i dos quarts de 8 de la tarda a la llibreria Parcir del carrer Guimerà. Tot seguit, protagonitzarà una xerrada amb tots els lectors i seguidors de l'escriptora que es desplacin a la sala d'actes de la Biblioteca del Casino. Aquest acte serà presentat i moderat pel president de l'Associació del Festival de Cinema de Manresa i escriptor, Manuel Quinto.
Novel·la negra
Natura quasi morta, publicada per Edicions 62, és una novel·la d'intriga, astuta i brillant que té tots els ingredients més atraients del gènere negre i ens atrapa des de la primera pàgina. Amb uns personatges propers i actuals, uns crims sofisticats i uns escenaris quotidians que l'autora coneix de primera mà, Riera sap com mantenir el suspens amb les dosis justes d'ironia i realitat.
El club de lectura tindrà continuïtat el proper mes de novembre coincidint amb la celebració del Fecinema, en què s'espera la participació dels escriptors Andreu Martín, David Hall i Maruja Torres. El Fecinema tindrà lloc entre els dies 9 i 13 de novembre.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de setembre de 2011 a
les 16:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Carnestoltes omple de color i música el centre urbà de Súria
-
Cultura i Mitjans
Jardins de Llum transforma el Centre Històric de Manresa amb 22 obres
-
Cultura i Mitjans
Quan els infants volen entendre el món: una aula de Manresa que va mirar cap a Palestina
-
Cultura i Mitjans
Enric Casas reivindica la fotografia com a memòria viva en el pregó de la Llum
-
Cultura i Mitjans
El pregó infantil obre la Festa de la Llum 2026 amb humor i creativitat
-
Cultura i Mitjans
El portal Trencadís publica els dietaris històrics de la Biblioteca de Súria
