Castellbell i el Vilar recupera la tradicional Cavalcada de Reis aquest dijous amb un recorregut que sortirà puntual des de la baixada del Castell a les 6 de la tarda i tindrà aturades als nuclis del Burés, Borràs i La Bauma. La Cavalcada, amb més de 100 anys d'història al municipi, avançarà uns minuts la sortida per fer més àgil tot el trajecte.
[intext1]
[h2]Tres aturades[/h2]
Els nens i nenes podran seguir el pas de Ses Majestats els Reis d'Orient i rebre els regals de manera personalitzada als tres punts del recorregut (Casino Burés, Església del Borràs i al campament de La Bauma). Totes les famílies que s'hagin inscrit prèviament podran rebre els regals de Melcior, Gaspar i Baltasar de manera personalitzada.
La comitiva acabarà el seu recorregut a 2/4 de 10 del vespre a La Bauma en un espai tematitzat en forma de campament en què hi haurà animació, pessebre i una oferta gastronòmica amb dolços, pastes, xocolata i te. L'organització de la Cavalcada va a càrrec de l'entitat Amics dels Reis de Castellbell i el Vilar i compta amb la col·laboració de l'Ajuntament.
[intext2]
Pel que fa a la mobilitat, la travessera c-1411A quedarà afectada amb talls intermitents de trànsit des de 3/4 de 6 fins a mitjanit.
Castellbell i el Vilar recupera la tradicional Cavalcada de Reis
La comitiva sortirà puntual a les 6 de la tarda des del castell amb els focs artificials i s’aturarà al Burés, al Borràs i a La Bauma
ARA A PORTADA
-
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol» Pere Fontanals
-
Anna Recuenco rebenta el rècord d'Espanya sub16 de disc amb uns històrics 56,93 metres Pere Fontanals
-
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa Pere Fontanals
-
-
Publicat el
04 de gener de 2023 a
les 19:40
Actualitzat el
04 de gener de 2023 a les
19:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona es prepara per viure una nova edició de la Festa de la Sal
-
Cultura i Mitjans
Santa Ritme convertirà la plaça Karl Marx en un espai de música i creació artística
-
Cultura i Mitjans
Surten a la llum una carta i un retrat inèdits del gerent dels Magatzems Jorba empresonat el 1938
-
Cultura i Mitjans
Albert Galbany presentarà el seu nou disc a la Sala Gòtica de Sant Andreu
-
Cultura i Mitjans
Fira Mediterrània posa a la venda les primeres entrades de la 29a edició
-
Cultura i Mitjans
L'Escola d'Art de Manresa celebrarà el final de curs amb el festival artístic Trama
