Les parelles que es vulguin casar o aquells que siguin protagonistes de qualsevol celebració trobaran una selecta oferta de firmes comercials a la fira Celebrem, que obrirà portes aquest proper dissabte al Palau Firal de Manresa i que romandrà oberta fins diumenge al vespre. Entre els quaranta estands que configuren la tercera edició d'aquesta mostra n'hi ha de significatius del sector del comerç que presentaran la moda tant per a dona com per a home.
Per donar valor al sector de la moda, Fira de Manresa ha organitzat una passarel·la, en la qual es podrà veure una àmplia oferta de vestits per a núvia. Durant els dos dies de fira s'han programat desfilades, una al matí i una a la tarda.
Per banda, la mostra Celebrem ha comercialitzats espais a empreses de sectors molt diversos, sempre vinculats a les celebracions, una part dels quals corresponen al món del la restauració, els banquets, i la resta a joieria, agències de viatges, transport col·lectiu, jardineria, maquillatge i estètica, fotografia i vídeo, etc.
Fira de Manresa s'ha marcat com a objectiu captar visitants tant del Bages com del conjunt de la Catalunya Central. En la línia de la majoria d'activitats que organitza aquesta fundació l'entrada al recinte firal serà gratuïta. L'horari de la fira Celebrem serà, al matí, de les 10,30 a les 14,30 i, a la tarda, de les 17 a les 21 hores.
Celebrem oferirà les tendències en moda i desfilades per a núvies
La mostra se celebra aquest proper cap de setmana al Palau Firal de Manresa
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 07 de novembre de 2011 a les 19:51
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives