La Parockia de Balsareny encetarà nova temporada musical aquest divendres. Després de "la immillorable" temporada passada, amb una gran afluència de públic a tots els concerts, La Parockia torna a començar amb un concert especial aquest setembre.
El cicle d'actuacions en viu s'iniciarà aquest divendres, a 2/4 d'11 de la nit, amb l'arribada de Chamán, coneguts per ser el grup tribut oficial a Espanya dels Manà. Es tracta de "tot un luxe" per a la Parockia i per a Balsareny acollir una de les bandes tribut més sol·licitades del moment i que farà les delícies dels amants del popular grup mexicà.
D'aquesta manera, s'inaugura una nova temporada que portarà a la sala de Balsareny durant aquesta tardor a bandes com Filippo Landini, Dagmara, Six in Town, entre molts d'altres.
Chamán estrenarà divendres la temporada musical de la Parockia de Balsareny
Cultura i Mitjans
El grup tribut oficial a Espanya dels Manà actuarà a partir de 2/4 de 12 de la nit
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
25 de setembre de 2018 a
les 21:06
Actualitzat el
25 de setembre de 2018 a les
21:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recupera peces del passat agrícola per preservar la memòria pagesa del municipi
-
Cultura i Mitjans
Memoria.cat publica el text i el vídeo de la recreació de la conferència sobre jazz d'Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Balsareny recordarà Pere Casaldàliga i Arcadi Oliveres en la sisena Pasqua dedicada al bisbe
-
Cultura i Mitjans L'Any Gaudí incorpora l'església de la Sagrada Família de la Bauma al programa oficial
-
Cultura i Mitjans
Cardona destinarà la polsera de la Festa Major a homenatjar les dones pioneres del Correbou
