El cicle Gust de Jazz, que des del 2015 porta al Kursaal concerts de jazz en un ambient de club on poder fer un mos i escoltar jazz de qualitat, tornarà aquesta temporada amb Chino & The Big Bet + Sax Attack (24 de març) i Gnaposs Quintet (12 de maig).
El cicle arrencarà el diumenge, 24 de març a les 20h, amb un dels protagonistes de l'escena jazzística de Barcelona: Chino. Nascut a Argentina i establert a Barcelona des del 2000, és ara un artista amb una gran projecció internacional. La seva tècnica a la guitarra slide i el seu carisma a l'escenari l'han portat per sales i festivals d'Europa i Estats Units amb un èxit indiscutible. També destaca la seva tasca com a docent i cofundador de l'Escola de Blues de Barcelona i la de coordinador de la Jam Sessions del Harlem Jazz Club i el Barcelona Pipa Club. Ara és al capdavant de Chino & The Big Bet, juntament amb Fede Salgado (contrabaix) i Jake Klamburg (bateria). Al Kursaal els podrem veure acompanyats pels Sax Attack, amb Pol Padrós i Pol Prats al saxo tenor.
El cicle continuarà el 12 de maig a les 20h amb Gnaposs Quintet, integrat per David Muñoz, Pere Foved, Jordi Franco, Jimmy Jenks i Matthew Simon. Aquest quintet salta còmodament d'estil a estil d'una manera electrificant, fresca i única. Funk, rock, blues, country, jazz i el que els vingui al cap en les seves improvisacions. Sens dubte, Gnaposs té una veu musical pròpia. El seu repertori combina temes propis amb revisions personals de clàssics d'artistes com James Brown, Beatles o Stones.
El Cicle Gust de Jazz permet prendre alguna cosa o fer un mos mentre es gaudeix de bona música en un ambient de club amb taules disposades buscant la màxima proximitat a l'escenari. El cicle Gust de Jazz és una iniciativa conjunta de l'Espai Gastronòmic del Kursaal i el teatre, que va arrencar l'abril del 2015 amb el concert de Biel Ballester Trio i des d'aleshores han passat per la Sala Petita personalitats destacades del panorama jazzístic com Susana Sheiman, Coloma & Tharrats, The Suitecase Brothers, Randy Greer o Ignasi Terraza. En total la Sala Petita del Kursaal ha acollit onze concerts que han aconseguit un ple absolut amb un total de 1.230 persones amb les entrades exhaurides en tots els concerts programats fins a dia d'avui.
Les entrades per veure Chino & The Big Bet + Sax Attack i Gnaposs Quintet tenen un preu de 15€ (12 euros, majors de 65 anys i menors de 25 anys, Escoles de Música i amb el Carnet Galliner). Més informació a les taquilles, i per internet.
ARA A PORTADA
-
Societat Manresa desplega un pla de xoc sense precedents per transformar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Societat Comencen les obres de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues conviden la ciutadania a acompanyar-los al Concurs de Castells Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Quatre castells de frontera del Bages seran l'escenari dels Aplecs de Patrimoni obert d'aquest octubre Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Un centenar de persones homenatgen a Manresa els milicians de la Columna Terra i Llibertat Pere Fontanals
Publicat el
27 de febrer de 2019 a
les 09:44
Actualitzat el
27 de febrer de 2019 a les
09:51
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joan Vila Arimany guanya el 24è Concurs de Pintura Ràpida de la Fira de Sant Miquel de Santpedor
-
Cultura i Mitjans
El manresà Ritxi Sorókin presentarà el seu primer poemari a la Papasseit
-
Cultura i Mitjans
La Torre Lluvià acollirà un concert de música clàssica índia pel 20è aniversari de Meandre
-
Cultura i Mitjans
«La flor de l'autopista» arriba a Artés amb una reflexió sobre la culpa i les decisions
-
Cultura i Mitjans
Els Carlins es prepara per a la final del Premi Jove de Microteatre
-
Cultura i Mitjans
Albert Velasco presentarà a Manresa el seu nou llibre sobre les pintures de Sixena
