Dins la programació de les Aules de Cultura, Cineclub organitza dos cursos que seran impartits per Joan Jordi Miralles.
Cinema i literatura
La relació entre cinema i literatura ve de lluny. A través de fragments de pel·lícules i altres materials audiovisuals es posaran de manifest les semblances i dissemblances d'algunes obres en la seva versió literària i cinematogràfica, i es tractaran qüestions com les adaptacions i les seves problemàtiques.
Dates: Dimarts 7, 14, 21 i 28 de novembre, de 19 a 21 h
Lloc: Centre Cívic Selves i Carner (C/ Bernat Oller, 14-16)
Preu: 40 €, transferència bancària al compte ES28 0182 3830 5100 1010 7371
Altres: Mínim 10 alumnes
Organitza: Cineclub Manresa
Inscripcions: Ajuntament de Manresa
Iniciació al llenguarge audiovisual
Proposta adreçada a aquelles persones que vulguin conèixer les claus del llenguatge audiovisual, o aprofundir-hi, per tal de gaudir millor de l'experiència audiovisual. Al llarg de les sessions es projectaran fragments de pel·lícules.
Dates: Dimarts 16, 23, 30 de gener i 6 de febrer, de 19 a 21 h
Lloc: Centre Cívic Selves i Carner (C/ Bernat Oller, 14-16)
Preu: 40 €, transferència bancària al compte ES28 0182 3830 5100 1010 7371
Altres: Mínim 10 alumnes
Organitza: Cineclub Manresa
Inscripcions: Ajuntament de Manresa
Joan Jordi Miralles és doctor en Teoria, anàlisi i documentació cinematogràfica per la Universitat Pompeu Fabra. Imparteix docència sobre llenguatge audiovisual i cinema en diferents centres arreu de Catalunya. També compta amb diferents publicacions de novel·la, relats i teatre, i ha escrit i dirigit diverses produccions audiovisuals. Des de l'any 2009, forma part de la junta del Cineclub Manresa.
Cineclub organitza dos cursos en el marc de les Aules de Cultura
Sobre el "Cinema i la literatura" i la "Iniciació al llenguarge audiovisual"
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’octubre de 2017 a les 06:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC
-
Cultura i Mitjans El «Centaures de la nit» de Marc Recha entra a Filmin i Prime Video