Cineclub Manresa acaba el curs 2015-16 i la celebració del 60è aniversari amb tres activitats aquest cap de setmana.
Dissabte a les 12 del migdia, al vestíbul del Teatre Conservatori, es farà un homenatge a les sales de cinema de Manresa amb la instal·lació d'un projector de 35mm i el film Del blanc i negre al color. 120 anys de cinemes a Manresa. Tot seguit, la Banda Simfònica del Conservatori Municipal de Manresa interpretarà Música de Cinema a la plaça Fius i Palà.
El mateix dissabte a 2/4 de 8 del vespre, a l'Auditori Plana de l'Om, es farà la projecció dels curtmetratges que participen en el projecte Vi_Suals 2016: Colors d'Ariadna Franco i Land of Speculation de Sergi Selvas.
Diumenge, a 2/4 de 7 de la tarda, es projectarà Still the enemy within a l'Auditori de la Plana de l'Om, pel·lícula amb direcció i guió d'Owen Gower. És una visió única d'un dels esdeveniments més dramàtics de la història, la vaga dels miners britànics de 1984-85. No hi ha experts. Cap polític. Trenta anys més tard, aquesta és la crua experiència d'aquells que van viure la vaga més llarga de Gran Bretanya.
La sessió comptarà amb la presència del productor Mike Simons, que també és periodista, editor i autor de diversos llibres sobre la vaga dels miners del 1984-85. La seva obra és àmpliament utilitzada per acadèmics i escriptors sobre la vaga.
Cineclub tanca aquest cap de setmana els actes del seu 60è aniversari
Cultura i Mitjans
Amb diverses projeccions i xerrades
ARA A PORTADA
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
Publicat el
03 de juny de 2016 a
les 10:44
Actualitzat el
03 de juny de 2016 a les
10:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Navarcles concentra aquest cap de setmana els actes de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Moià afronta el cap de setmana gran de la Festa Major amb Els Catarres i cultura popular
