La sala gran del teatre Kursaal acollirà la presentació d'Ícaro, el nou espectacle de Strad, el violinista rebel, aquest divendres, 27 de maig a les 8 del vespre. Interpretarà temes clàssics del rock, el flamenc o el pop passats pel seu sedàs particular.
Ícaro és una aventura emocionant amb la història real d'un avi i el seu net, que mostra la perseverança d'aquest últim per complir la voluntat del seu avi. Per aconseguir-ho construirà durant l'espectacle un avió de dimensions reals amb el qual podrà arribar al cel i fer així el comiat que no va tenir en vida.
Considerat un dels violinistes més virtuosos del moment, Jorge Guillén (Strad), és el violinista principal de formacions com Ara Malikian, La Orquesta en el Tejado, Mis primeras Cuatro Estaciones, entre moltes d'altres. Aquest divendres el veurem liderant una formació de cinc músics brillants que amb la seva energia i talent ens faran vibrar d'emoció per enlairar-nos més enllà de les estrelles.
Les entrades per al concert de divendres, tenen un preu de 20 euros (per majors de 65 anys, Galliner i escoles de música per 18 euros i menors de 30 anys per 15 euros). Es poden comprar a les taquilles del teatre (matins d'11 h a 13 h i tardes de 18 h a 20 h) i per internet.
Clàssics del rock, flamenc i pop interpretats per Strad, «el violinista rebel», divendres al Kursaal
Presentarà el seu darrer espectacle "Ícaro", amb el qual aquesta primavera ha començat una gira que el portarà arreu de l'Estat
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de maig de 2022 a
les 19:28
Actualitzat el
25 de maig de 2022 a les
20:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Anna Fernández presenta «El jo inefable» amb diverses cites a Manresa per Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages impulsa la segona edició del concurs Embalcona't
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada acollirà un nou aplec de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sardanes i xocolatada per animar la Fira d'Artés aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
«12 sense pietat» arriba a Fals amb una intensa reflexió sobre la justícia
-
Cultura i Mitjans
«Manresa, espais perduts 2»: Francesc Comas amplia la mirada sobre la memòria urbana
