La plaça Europa ha quedat petita aquest dilluns a la nit per seguir en directe el renovat espectacle d'El Pacte de la Concòrdia que ha inclòs la tradicional arribada de la Llum i l'Aigua tradicional de la Festa de la Llum. Les tres-centes cadires que havia previst l'organització s'han omplert de seguida de gent, i qui ha arribat amb el temps just ha hagut de seguir l'obra a peu dret i estirant el cap des dels laterals.
L'espectacle, que representa l'acord entre el bisbat i les autoritats manresanes que va permetre desencallar la construcció de la Séquia, presentava guió renovat tot i mantenint la seva essència de dansa i teatre, cultura popular i els jocs de llum de colors.
A banda d'integrar l'arribada de l'Aigua i la Llum, a l'espectacle produït pels Jueus de l'Aixada, hi han participat els Geganters de Manresa, la Colla Tirallongues, els Tabalers de Xàldiga, la Companyia Cinot i la Coral Eswèrtia. L'espectacle ha finalitzat amb focs d'artifici mentre sonaven els Goigs de la Llum.
Color, cultura popular i molt públic al renovat espectacle d'«El Pacte de la Concòrdia»
La plaça Europa s'ha quedat petita davant l'expectació que ha despertat l'estrena
ARA A PORTADA
-
El carrer Guimerà inicia la fase central de les obres amb canvis destacats de mobilitat Pere Fontanals
-
-
CGT denuncia una agressió a un escombriaire de Manresa i reclama més protecció laboral Pere Fontanals
-
-
Althaia amplia l'oferta docent i formarà per primer cop residents en Psiquiatria infantil i Farmàcia Redacció
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 20 de febrer de 2023 a les 23:05
Actualitzat el 20 de febrer de 2023 a les 23:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Focus Positiu tanca la tercera edició amb 271 fotos i consolida el projecte al Bages
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat estrena una guia literària amb textos inspirats en la vila
-
Cultura i Mitjans
Manresa tanca un Nadal multitudinari amb més de 10.000 persones a la Cavalcada
-
Cultura i Mitjans
Laura Fa obrirà el 2026 del cicle Pessics de Vida amb una conversa al Casino de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Jo Jet i Maria Ribot revisiten el «Rossinyol» tradicional amb un nou senzill de comiat
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós crea un concurs de músics per promoure talent amb premis de fins a 500 euros
