Comencen tres dies de Microteatre a diferents espais insòlits del Kursaal

Des de dimecres i fins divendres, es podran veure sis muntatges que es representaran en diverses funcions entre les 19h i les 23.10h

Publicat el 29 d’agost de 2017 a les 19:42
Actualitzat el 29 d’agost de 2017 a les 23:15
La companyia LaMent Teatral, formada per una vintena llarga de persones de Manresa i del Bages (entre actors, ballarins, dramaturgs, directors i músics), es farà seu a partir de dimecres el Teatre Kursaal en la primera de les 3 jornades de microteatre que per primer cop acollirà l'equipament. Entre les 19h i les 23.10 de dimecres, dijous i divendres (30 i 31 d'agost i 1 de setembre), es podran veure cada dia 6 muntatges, creats expressament per a l'ocasió que es representaran en 6 horaris diferents. Es tracta de Torna (sala de rentadores'), Mileva (Sala Petita), Game over (sota escenari), Això està degenerant (lavabos primer pis), Les curses clandestines i la nena síndria (magatzem) i La fregona (sala de reunions).

Així, per primera vegada el Teatre Kursaal convertirà 6 espais del teatre on habitualment no s'hi fan espectacles, com la sala de les rentadores, el fossar de sota l'escenari, el magatzem o els lavabos del primer pis, en petits escenaris de microteatre per a un públic reduïts d'entre 12 a 15 persones per sessió. 

Ja a la venda únicament a les taquilles del Kursaal Manresa

Les entrades per assistir a alguna de les sessions del Microteatre ja es poden comprar a les taquilles del Teatre Kursaal. El preu de l'entrada és de 8€ per sessió però també hi ha la possibilitat de comprar diversos packs d'entrades (2 entrades x 14€, 3 entrades x 18€, 4 entrades x 20€ o 6 entrades x 24€). 

Cop d'ull - Microteatre

Torna

Lloc. Sala de rentadores 

Integrants. Anna Bertran Casas, Lluís Barrera Martí, Adrià Mas Martínez, Teti Canal Monrós i Carles Algué Santiago 

Sinopsi. -Pots parar la rentadora? / -No t'ho creuràs / -Gairebé no et sento! Pots apagar-la? / Ho he aconseguit / -Què/ -He desco­bert com ressuscitar-la! / -Què dius? / -A la Nora! Puc fer-la tornar a la vida.

Horaris. 19.00, 19.40, 20.20, 21.00, 21.40 i a les 22.20h. 

Mileva

Lloc. Sala Petita 

Integrants. Clàudia Perramon Freixanet, Jordi Gener Soto, Ferran Barrios Vinyes i Sílvia Sanfeliu Morros 

Sinopsi. Zuric 1921. Albert i Mileva ja fa més de 2 anys que s'han divorciat. En una de les seves freqüents visites a la seva ex, l'Albert li dona el que havien pactat en els acords de divorci. la quantitat total del premi que acaba de guanyar. Ella tindrà els diners, però el seu nom quedarà a l'ombra. Ell mantindrà la fama i el reconeixement.

Horaris. 19.10, 19.50, 20.30, 21.10, 21.50 i a les 22.30h.

Game Over

Lloc. Fossar sota escenari 

Integrants. Aina Huguet Estrada, Albert Ruiz Sáez i Xavier Mestres Traveria 

Sinopsi. Un thriller musical realista, en què els 3 protagonistes viuen una situació límit. Un cronòmetre marcarà el compte enrere dels últims 15 minuts del joc, a temps real. Un joc en què només un d'ells en podrà sortir guanyador i viu.

Horaris. 19.20, 20.00, 20.40, 21.20, 22.00 i a les 22.40h.

Això està degenerant

Lloc. Lavabos 1r pis 

Integrants. Tàtels Pérez Grau, Laura Bataller Arola, Guillem Cirera Pintó, Òscar Castellà Pujol i Joan Mª Segura Bernadas 

Sinopsi. Nen o nena? Blau o rosa? Príncep o princesa? Hi ha vida més enllà del binarisme home/dona? "Hay alguien ahí?" Com ens afecta i ens limita la distinció del gènere en la nostra vida? Atenció. no oferim solucions ni respostes, però hi reflexio­narem.

Horaris. 19.30, 20.10, 20.50, 21.30, 22.10 i a les 22.50h.

Les curses clandestines & la nena síndria

Lloc. Magatzem 

Integrants. Dani Ledesma Jiménez, Alba Aloy Olivé, Ivan Padilla Segués, Jordi ‘Jet' Serra Morales i Álvaro Sanjuán Olleta 

Sinopsi. "Cal que comencem. Sempre cal que comencem de nou". Quan sonen les sirenes, els concurrents han d'abandonar els seus caus. Han de sortir perquè el reclam és irresistible. Pot ser que aconsegueixin escapar, tot i que ni tan sols estan se­gurs de voler fer-ho. Què hi ha més enllà de les ruïnes i els jardins? Què passa, quan la nit s'acaba?

Horaris. 19.40, 20.20, 21.00, 21.40, 22.20 i a les 23.00h.

La fregona

Lloc. Sala de reunions 

Integrants. Mireia Cirera Pintó, Juanjo Muñoz Garcia i Joel Grau Llucià 

Sinopsi. Una dona de fer feines s'ha carregat l'escenografia teatral, obra d'un famós artista conceptual, valorada en milers d'euros. 8 gots de plàstics de colors rebregats i escampats en perfecte simetria, i que simula la fi d'una festa. Per això ha quedat convocada per una reunió d'urgència davant dels Patrocinadors del teatre. La batalla de la cultura del carrer davant la cultura intel·lectual, en un tauler de 15 metres qua­drats.

Horaris. 19.50, 20.3, 21.10, 21.50, 22.30 i a les 23.10h