Concert a càrrec de Gálvez i López a Moià

Aquest divendres dins de la programació de la Xarxa de Músiques a Catalunya

Publicat el 13 d’octubre de 2011 a les 18:53

L'Auditori Sant Josep de Moià acollirà aquest divendres 14 d'octubre, a les 21 h, un concert a càrrec de Pablo Gálvez (baríton) i Miguel Ángel López (piano) que interpretaran obres de Händel, Bellini, Verdi, Brahms, Mozart, Donizetti, Mompou, Obradors, Lorca, Granados, Gaztambide i Torroba.

Aquest concert a Moià s'inclou dins del desplegament de les activitats del programa de la Xarxa de Músiques a Catalunya, que impulsa la Federació de Joventuts Musicals de Catalunya amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Pablo Gálvez neix a Guadix (Granada, 1987) i inicia la seva formació musical a Juventudes Musicales de Guadix. S'integra a la Camerata Coral Sine Nomine i a l'Escolanía Niños Cantores de la Catedral de Guadix sota la direcció de José Pablo Serrano. És alumne de Mª del Coral Morales a Granada amb qui comença i continua perfeccionant la seva tècnica vocal. A més, ha rebut classes de professors com Ana Luisa Chova, Carlos Hacar, Manuel Cid i Ricardo Visus.

Actua com a solista a la Petite messe solennelle de Rossini, dirigida per Guillermo González i organitzada per la Càtedra Manuel de Falla de la Universitat de Granada. Amb aquesta mateixa obra realitza una gira per Alemanya amb la Junge Symphonieorchester, dirigida per Ron-Dirk Entleutner. Amb aquesta formació torna a interpretar la Fantasia coral de Beethoven a Granada i Guadix. El 2009 obté el primer premi del Concurs Permanent de Joves Intèrprets de Joventuts Musicals d'Espanya. És seleccionat pel programa formatiu per a joves cantants Jaén Ópera Joven i el 2010 participa en el Festival Internacional de Música y Danza de Granada.

Miguel Ángel López neix a Granada i comença els estudis musicals als sis anys amb Mara Abrahamian. Ha participat en cursos de piano amb professors com Guillermo González, Christopher Elton, Patricia Montero, Joaquín Achúcarro i Claudio Martínez Menher.

Ha estat guardonat amb el 1r premi del Concurso San Juan Bosco i amb el 2n premi del Concurs de Piano del Conservatori Professional "Ángel Barrios" de Granada. El 2010 és premiat amb el 2n premi del Concurs de Música de Cambra del Conservatori Superior Victoria Eugenia.

Actualment estudia al Real Conservatorio Superior "Victoria Eugenia" de Granada amb Juan Antonio Higuero Nevado i Juan José Pérez Torrecillas.