El grup Hanumi saxophone quartet actuarà per primera vegada a Catalunya al Castell de Balsareny el proper dissabte 14 de juliol a dos quarts de vuit del vespre.
El grup interpretarà peces de Juan de Anchieta, Antonin Dvorak, Domenico Scarlatti, Eduard Grieg i Isaac Albéniz. El preu de l'entrada són 10 € i es pot fer la reserva a info@esdeveniments.cat. L'aforament és limitat i 15 minuts abans de l'inici del concert totes les entrades no retirades és posaran a la venda.
Hanumi saxophone quartet és un conjunt de saxofonistes premiats amb diferents reconeixements i tots ells han estudiat amb el prestigiós saxofonista Johan Van der Linden dels Països Baixos. A més, els membres han estudiat a Nova Zelanda, Alemanya i França. Els membres del quartet són: Michael Jamieson, Harmke Seinen, Miriam Kotter, Lukas Stappenbeck.
Concert de saxo al Castell de Balsareny aquest dissabte
Hanumi saxophone quartet actuarà per primera vegada a Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juliol de 2012 a les 18:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys