El grup Hanumi saxophone quartet actuarà per primera vegada a Catalunya al Castell de Balsareny el proper dissabte 14 de juliol a dos quarts de vuit del vespre.
El grup interpretarà peces de Juan de Anchieta, Antonin Dvorak, Domenico Scarlatti, Eduard Grieg i Isaac Albéniz. El preu de l'entrada són 10 € i es pot fer la reserva a info@esdeveniments.cat. L'aforament és limitat i 15 minuts abans de l'inici del concert totes les entrades no retirades és posaran a la venda.
Hanumi saxophone quartet és un conjunt de saxofonistes premiats amb diferents reconeixements i tots ells han estudiat amb el prestigiós saxofonista Johan Van der Linden dels Països Baixos. A més, els membres han estudiat a Nova Zelanda, Alemanya i França. Els membres del quartet són: Michael Jamieson, Harmke Seinen, Miriam Kotter, Lukas Stappenbeck.
Concert de saxo al Castell de Balsareny aquest dissabte
Hanumi saxophone quartet actuarà per primera vegada a Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de juliol de 2012 a
les 18:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans
Fonollosa converteix l'«Au maria!» en símbol d'identitat amb nou marxandatge
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori de Música de Manresa obre les inscripcions per al curs 2026-2027
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal estrenarà al juny «Gens familiars», premi El Galliner 2025
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar reunirà una vintena de colles a la Trobada Gegantera
-
Cultura i Mitjans
Els germans Eslava inauguraran el cicle Cases d'Arrel d'Artés
