Dimecres, 15 de desembre, a les 8 del vespre, a l'Auditori de Fundació Caixa Manresa, tindrà lloc la conferència "Solos en companyia. La dansa de Cesc Gelabert, en el panorama català, mediterrani i internacional" a càrrec de Joaquim Noguero, professor de Periodisme Cultural a la facultat de Comunicació Blanquerna (Universitat Ramon Llull).
L'activitat forma part dels actes organitzats paral·lelament a l'exposició "Gelabert – Azzopardi 30 anys". El fet d'organitzar "expo-cicles" (exposicions que es complementen amb xerrades i activitats diverses, a més de propostes per a públic infantil) forma part de la nova línia encetada aquest any per Fundació Caixa Manresa.
Conferència sobre la dansa de Cesc Gelabert en el panorama internacional
Anirà a càrrec del professor Joaquim Noguero
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2010 a les 15:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC