Balladors durant la jornada de dissabte. Foto: CIC Moià
Dissabte a la tarda a la plaça Major de Moià, com ja va essent habitual els últims anys per aquestes dates i coincidint amb el dia abans de la celebració dels Tres Tombs, dintre dels actes de la Festes Major d'Hivern, va tenir lloc la trobada Country.
Tot i ser una tarda molt freda, per la nevada de la matinada, el temps va acompanyar i molta gent d'indrets llunyans, localitats veïnes i junt amb els balladors locals, van poder gaudir a fons en totes les peces preparades per la trobada.
Mentrestant, la comissió dels Tres Tombs preparava el foc, per acabar la jornada amb una botifarrada popular, en espera de la jornada de diumenge que tindrà lloc la celebració dels Tres Tombs.
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
30 de gener de 2011 a
les 10:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El retaule de Sant Marc i el frontal florentí tornen dimarts del Prado a la Seu
-
Cultura i Mitjans
Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós organitza una Setmana Jove amb tallers, oci i concert de cloenda
-
Cultura i Mitjans
L'Orquestra Simfònica Sant Cugat interpretarà «La Novena» de Beethoven diumenge al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El musical «El fil invisible», basat en el conte de Míriam Tirado, torna dissabte al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Oceano Valiente guanya amb «Pla B» el Premi Jove de Microteatre d'Els Carlins
