Aquest diumenge 18 de desembre, a les 12 del migdia, tindrà lloc un concert solidari a càrrec de Creu Roja a la Sala Stroika de Manresa amb l'actuació del grup infantil Ambauka, un dels espectacles més canyers i participatius d'arreu de Catalunya, en horari diürn per tota la família.
Amb aquesta acció, la Creu Roja posa punt final a les activitats i accions de la seva Campanya de Recollida de fons i Joguines, amb la finalitat de recordar la importància i el dret dels infants al joc, així com assegurar que totes les famílies en situació de vulnerabilitat social del Bages puguin tenir una joguina nova per Nadal.
Creu Roja a Manresa vol sensibilitzar i visibilitzar les dificultats a les quals s'enfronten les famílies amb pocs recursos econòmics i en situació de dificultat o exclusió social.
Les entrades es poden aconseguir a través de la web d'entrades de l'Stroika.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fqNbqbXcozw[/youtube]
Creu Roja i Stroika organitzen un concert infantil solidari pensat per a tota la família
Tots els beneficis del concert d'Ambauka aniran destinats a la Campanya de Joguines de l'entitat a Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2022 a les 17:50
Actualitzat el 12 de desembre de 2022 a les 18:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Observatori de Castelltallat amplia les sessions dels Perseids per l'alta demanda
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues, impulsats pels castells de set a la Catalunya Nord, es preparen per a la Festa Major
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya