La sala gran del Kursaal acollirà aquest diumenge, 7 de gener a les 6 de la tarda, el concert de Dàmaris Gelabert & The Grow Up Singing Band. Un espectacle amb el qual la pedagoga i cantant de cançons infantils celebra 25 anys de carrera.
Al concert del Kursaal, Dàmaris Gelabert farà un repàs per la seva llarga trajectòria i espera retrobar-se amb els fans que han crescut amb les seves cançons i amb els que recentment han començat a escoltar-les i cantar-les.
Un espectacle familiar, fresc i divertit, per al qual gairebé ja s'han exhaurit les entrades, sota la direcció musical del pianista-compositor Àlex Martínez i amb un equip de joves ballarins que convertiran el Kursaal en una autèntica festa.
Aquest concert forma part de la Gira de celebració dels 25 anys de trajectòria amb la qual Dàmaris Gelabert ha anunciat que, un cop acabada, farà una aturada dels concerts en directe per dedicar-se a la composició de cançons i a la producció musical.
Queden molt poques entrades per assistir al concert de Dàmaris Gelabert & The Grow Up Singing Band al Kursaal. Les entrades tenen un preu de 15 euros (12 euros majors de 65 anys, menors de 60 anys i Carnet Galliner i 10 euros menors de 12 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
[naciomanresa]
Dàmaris Gelabert tornarà diumenge al Kursaal acompanyada amb The Grow Up Singing Band
Les entrades per al concert estan gairebé exhaurides
ARA A PORTADA
-
Favoritisme a la FCF? Aparta la Pirinaica d'un ascens administratiu a la Lliga Elit a favor del Santfeliuenc Pere Fontanals
-
Baralla amb navalla al carrer Santa Llúcia de Manresa acaba amb dos detinguts pels Mossos Pere Fontanals
-
-
-
El CE Manresa capgira un 2-0 i suma la primera victòria de la temporada a Vilassar (2-3) Pere Fontanals
Publicat el 04 de gener de 2024 a les 08:15
Actualitzat el 04 de gener de 2024 a les 08:21
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC
-
Cultura i Mitjans El «Centaures de la nit» de Marc Recha entra a Filmin i Prime Video
-
Cultura i Mitjans Un matrimoni manresà impulsa la primera càtedra d'estudis catalans a la Universitat de Michigan
-
Cultura i Mitjans «L'ofensiva judicial contra el català ens interpel·la a tothom», alerta Aloy a la Diada de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Biblioteca de Sant Fruitós reprèn al setembre els clubs de lectura per a tots els gustos
-
Cultura i Mitjans «El parlar de Manresa», un estudi complet sobre els trets lingüístics locals