La companyia Brodas Bros tornarà aquest divendres a les 8 del vespre a la Sala Gran del Teatre Kursaal, aquest cop acompanyada per Desilence (Tatiana Halbach i Søren Christensen), per presentar Dōji, (simultani en japonès). En aquest nou muntatge, la dansa i les arts visuals s'uneixen per crear un paisatge brutal de colors, ritme, música i dansa.
Doji es balla entre les llums i les ombres. Els Brodas Bros, il·luminen amb el seu moviment l'espai (per mitjà d'uns sensors que porten connectats al cos). Desilence, que ha programat minuciosament les formes i els colors, juguen amb els ballarins, creant conjuntament, aquest brutal paisatge, en el qual es viatja com a espectador, immers en el color, el ritme, la música i la dansa. Cada peça és una celebració, que obre la porta a la reflexió, sobre què som i com ens movem en aquest món de llums i ombres.
A més d'utilitzar la tecnologia com a eina per a crear els continguts, en aquest espectacle, utilitzen els sensors de moviment com a instrument creatiu amb el qual jugar i gaudir alliberant-se dels lligams del render, las marques i els aporta llibertat de moviment i de creació espontània.
Les entrades per veure l'espectacle tenen un preu de 20 euros (10 euros per als menors de 30 anys i 15 euros amb Carnet Galliner i majors de 65 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet.
[naciomanresa]
Dansa, música, llum i colors, divendres al Kursaal amb el nou espectacle dels Brodas Bros i Desilence
Moviment i les arts visuals s'uneixen per crear un paisatge brutal de colors, ritme
ARA A PORTADA
-
-
El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs Pere Fontanals
-
-
Llança dos paquets de haixix per la finestra del cotxe quan veu un control dels Mossos a la C-55 Pere Fontanals
-
Es concentren davant una gestoria de Manresa a qui acusen de cometre «abusos de lloguer» Pere Fontanals
Publicat el 15 de febrer de 2024 a les 19:41
Actualitzat el 16 de febrer de 2024 a les 09:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé
-
Cultura i Mitjans Sant Mateu de Bages inaugura les obres de restauració del conjunt històric de Coaner
-
Cultura i Mitjans Cabrianes celebra 125 anys de Caramelles amb èxit de visitants
-
Cultura i Mitjans El FABA culmina la seva vuitena edició amb una jornada vibrant i festiva