La Sala Carlins viurà diumenge la darrera sessió d'Un matrimoni de Boston. Foto: Carlins
Aquest diumenge 24 l'espectacle "Un matrimoni de Boston" viurà la tercera i darrera representació d'estrena, a la Sala Els Carlins. Un nou muntatge del grup de teatre del Casal Familiar Recreatiu Els Carlins que va ser representat per primera vegada el passat cap de setmana. "Un matrimoni de Boston" fa referència a l'eufemisme amb que, al segle XIX, eren anomenades les relacions entre dues dones. Però més enllà d'aquest fet i d'aquest títol "Un matrimoni de Boston", escrita per David Mamet, és una comèdia d'insinuacions sobre la veritat que posa damunt la taula temes com el poder, les aparences, l'amor i el desamor. Un diàleg potent, amb un gran treball d'interpretació, protagonitzat per Àngels Torrens i Fina Tapias amb el complement del personatge de la criada, interpretat per Meritxell Costa.
"Un matrimoni de Boston", dirigida per Joan Torrens, neix amb l'esperit de ser representat, un cop feta l'estrena, en d'altres poblacions tal com es fa habitualment amb els muntatges de l'entitat. De moment però, es podrà veure aquest diumenge a la tarda, a les 18:15h
El cap de setmana que ve, coincidint amb Tots Sants, serà el torn del recital "El comte Arnau". Una lectura dramatitzada amb quatre rapsodes i acompanyada amb la música original de Pep Torras interpretada amb violoncel per Anna Soler. Un text de Josep Maria de Sagarra, que explica la llegenda del comte Arnau però que també parla d'ànimes en pena i de tenebres, una temàtica relacionada amb la diada de Tots Sants. Serà el diumenge 31 d'octubre a les 22:15h i l'1 de novembre a les 7 de la tarda.
Darrera funció de «Un matrimoni de Boston», a la Sala Els Carlins
El cap de setmana que ve serà el torn del recital "El comte Arnau"
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2010 a les 20:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi es jubilarà a l'octubre després de mig segle a Ràdio Manresa
-
Cultura i Mitjans Castellbell i el Vilar bateja l'arxiu municipal amb el nom de Joan Valls i Pueyo
-
Cultura i Mitjans L'acadèmia de música Musilloc es transforma en un coworking de música i teatre
-
Cultura i Mitjans L'Aplec del Grau de Fals celebra el mig segle de recuperació del Ball de l'Almorratxa
-
Cultura i Mitjans Cardona reforça la seva projecció internacional amb la Ruta Europea del Patrimoni de la Sal
-
Cultura i Mitjans El Museu del Barroc de Catalunya, a les proves de selectivitat