L'aclamada comèdia de la Cia. La Calòrica De què parlem mentre no parlem de tota aquesta merda es podrà veure aquest divendres a les 8 del vespre, a la sala gran del Kursaal. El muntatge, una comèdia sobre el canvi climàtica produïda pel Teatre Nacional de Catalunya, arriba a Manresa després d'exhaurir totes les entrades a Barcelona.
De què parlem mentre no parlem de tota aquesta merda és una auca ecologista, un fals documental, una cursa desesperada entre escales i replans, una comunitat enfrontada al terrible repte d'organitzar-se abans que l'aigua els arribi al coll.
Alguna cosa fa pudor de podrit. No podem seguir negant l'evidència. Mentre nosaltres continuem aquí parlant de les nostres cabòries, la taca d'humitat s'estén, les canonades s'embussen, les parets s'esquerden... Reconèixer el problema és - ja ho diuen - el primer pas per solucionar-lo. Però estem realment disposats a fer el segon pas?
És un espectacle dirigit per Israel Solà i interpretat per Xavi Francès, Aitor Galisteo-Rocher, Esther López, Mònica López, Marc Rius i Júlia Truyol.
Durant l'espectacle s'aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l'aforament del 70% i l'ús de mascareta durant tota la funció.
Les entrades que tenen un preu de 20 euros, (18 euros majors de 65 anys, 15 euros amb Carnet Galliner i 6 euros menors de 25 anys), es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet.
«De què parlem...», la comèdia sobre el canvi climàtic de la Cia. La Calòrica, arribarà divendres al Kursaal
És una producció del Teatre Nacional de Catalunya que es podrà veure a Manresa després d'exhaurir totes les entrades a Barcelona
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 27 de maig de 2021 a les 16:13
Actualitzat el 27 de maig de 2021 a les 16:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
