El grup manresà Dept penjarà aquest divendres 21 de desembre a la seva web i de forma gratuïta el seu últim treball "La perfecció del caos". Durant el mes de gener sortirà el disc en suport físic i la banda començarà una gira per tot Catalunya que començarà el proper 1 de febrer al Sielu de Manresa. La banda, però, també actuarà al festival de rock més important de la Xina el proper mes de maig. Per primer cop i després de deu anys amb la discogràfica Global, els Dept s'han autoeditat el disc sota el paraigües del segell Chesapick, ja que, segons han apuntat, sentien la necessitat de tenir un major control sobre la seva feina. El CD ha estat produït per David Rossell, el cantant i guitarra del grup.
Els Dept han anunciat que penjaran de forma gratuïta a Internet el seu últim treball 'La perfecció del caos'. Serà aquest divendres 21 de desembre a través de la seva web (www.dept.cat). La formació va néixer a Manresa l'estiu del 1999 i està formada per David Rossell, Txero Albà, Pere Borralleras i Gabi Codina.
Durant el mes de gener sortirà el disc en suport físic i, a partir del mes de febrer, començaran una gira per tot Catalunya que començarà el dia 1 de febrer a Manresa i els portarà per poblacions com Berga, Tàrrega, Solsona o L'Estartit. A més, el grup també actuarà el mes de maig al festival de rock més important de la Xina.
Per primer cop i després de deu anys amb la discogràfica Global, els Dept han decidit autoeditar-se ells mateixos sota el paraigües del segell Chesapick.
Dept penjarà a la seva web el seu darrer treball per escoltar-lo gratis
Cultura i Mitjans
La formació manresana iniciarà el mes de febrer una gira que els portarà per tot Catalunya i també a la Xina
ARA A PORTADA
-
Economia La Junta de la Séquia actualitza el reglament de 1859 amb només nou vots de marge Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Blaumut trenca el comiat dels escenaris per actuar al concert de Nadal d'Ampans a Manresa Pere Fontanals
-
Esports L'artesenc Robert Vilarasau arrenca aquest dijous el Mundial de trampolí a Nanjing Pere Fontanals
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna material sanitari donat per Roca Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Cosmògraf celebra deu anys a Manresa amb una mirada als canvis que han transformat el món Pere Fontanals
Publicat el
19 de desembre de 2012 a
les 20:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
MOU-TEatre torna a Els Carlins amb una creació itinerant sobre el sentit de comunitat
-
Cultura i Mitjans
Maria Rodríguez Soto porta al Kursaal l'adaptació teatral de la novel·la «Permagel»
-
Cultura i Mitjans
Navàs debatrà sobre el present i el futur de la cultura popular en una taula rodona
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós organitza una caminada per descobrir les construccions de pedra seca del municipi
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat convida a veure Andròmeda i la galàxia Fantasma aquest cap de setmana
-
Cultura i Mitjans
La Fira dels Matiners d'Avinyó estrenarà noves escenes i reivindicarà el paper de les dones
