Els Amics de l'Art Romànic del Bages (AARB) organitzaran aquest dijous la presentació del llibre El Llobregat Romànic: 32 Rutes, de Pere Bosch i Costa, que tindrà lloc a partir de 2/4 de 7 de la tarda, a la Biblioteca de Sant Fruitós de Bages.
L'acte serà presentat pel president dels AARB, Josep Llobet i Manubens, i comptarà amb la presència de l'autor del llibre.
Dijous es farà a Sant Fruitós la presentació d'un llibre sobre 32 rutes pel romànic del Llobregat
La Biblioteca acollirà la presentació d'"El Llobregat Romànic: 32 Rutes" a càrrec del seu autor, Pere Bosch

- Vista parcial de la portada del llibre sobre el romànic del Llobregat -
- Piolet
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2024 a les 21:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa