A partir de les 11 del matí de dimarts vinent, 7 de novembre, es posaran a la venda les entrades per al darrer concert de la gira A reviure que la banda manresana Gossos començarà la propera primavera i que es clourà el divendres 18 d'octubre a les 8 del vespre a la sala gran del teatre Kursaal de Manresa. Serà el darrer dels concerts d'aquesta gira per deu localitats en què interpretaran himnes de tota una generació i també els últims èxits de la banda. Un directe que farà l'ullet al públic, en un concert que pretén recollir 30 anys de carrera a través de la seva discografia.
Les entrades per veure al Kursaal el darrer concert de la gira de Gossos tenen un preu únic de 30 euros i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal de dimarts a dissabte d'11h a 13 h i de 18 h a 20 h, o per internet.
El Natxo, el Santi, l'Oriol, el Roger i el Juanjo ho tenen clar: Gossos torna als escenaris per homenatjar el seu públic a través d'una gira única. Després de 5 anys de silenci, A reviure són deu concerts que tornaran a crear la connexió i complicitat que sempre hi ha hagut entre els músics i els seus seguidors més fidels. Per això han preparat un repertori amb els hits de la seva carrera: cançons de sempre i per sempre.
El 14 de setembre del 2023 Gossos va anunciar deu únics concerts per Catalunya, Mallorca i Andorra per fer un repàs de la seva trajectòria amb la gira A reviure. Es tracta de deu localitats on històricament la banda ha tingut molts seguidors i on repassen les cançons més emblemàtiques de Gossos. El primer directe de la Gira A reviure serà el 6 d'abril al Festival Strenes de Girona. I el seguiran Vic, Barcelona, Manresa, Mallorca, Andorra, Cambrils, Cap Roig i Lleida. Per anunciar aquesta gira, Gossos va aparèixer per sorpresa a la plaça Canonge Collell de Vic en ple 35è Mercat de Música Viva, al mateix lloc on fa 30 anys van actuar al carrer per primera vegada, just a la mateixa plaça, a la mateixa cantonada on van mostrar les seves primeres cançons.
Dimarts vinent es posaran a la venda les entrades per al concert que Gossos al Kursaal
La banda manresana tancarà amb aquest concert la gira "A reviure" que farà per deu localitats catalanes que començarà la propera primavera
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 04 de novembre de 2023 a les 16:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures
-
Cultura i Mitjans La Coral Escriny emociona amb tango litúrgic i música argentina contemporània
-
Cultura i Mitjans Els ajuntaments del Bages i el Consell Comarcal reclamen més finançament per a les escoles municipals de música
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música de Santpedor emociona amb un musical multitudinari per celebrar els 35 anys
-
Cultura i Mitjans Ja es coneixen els guanyadors del concurs de fotografia Flor de Sol 2025