Les entrades per als espectacles del Toc de Música i del Toc de Dansa d'aquesta propera temporada es posaran a la venda a partir de demà dissabte a les 11 del matí a taquilla, per telèfon (93 8723636) i per internet (www.kursaal.cat). Per millorar l'organització demà es donarà un número a cada persona de la cua a partir de les 8 del matí.
Són un tota d'11 concerts, entre els quals el de Rosario, Sergio Dalma i Dyango, -que aquests darrers dies han generat molta expectativa per part de persones que mostraven interès per comprar les entrades. Demà dissabte també es podrà comprar l'abonament dels 3 espectacles del Toc de Dansa, que costarà 75 euros i inclou els espectacles de la bailaora María Pagés, Ballet de Monterrey i Wondeland de Víctor Ullate Ballet, a més de l'EntreToc de Dansa a càrrec de l'Esbart Manresà. Les entrades soles per als 3 espectacles de dansa es podran comprar a partir del proper dimarts, 18 de gener a partir de les 6 de la tarda.
Les entrades per als concert dels Convidats de demà i del que faran Nina i Port Bo el proper diumenge 30 de gener, i que obren el Toc de Música d'aquesta temporada, ja són a la venda des de principis de desembre.
TOC DE MÚSICA. Primer semestre 2011
Diumenge, 15 de gener – ELS CONVIDATS (15 euros)
Diumenge, 30 de gener – NINA & PORT BO (15 euros)
Divendres, 4 de febrer – SHARON SHANNON (26 euros)
Dissabte, 12 de febrer – ROSARIO (34 euros)
Diumenge, 13 de febrer – TOMEU PENYA (20 euros)
Dissabte, 18 de febrer – BETH (20 euros)
Diumenge, 6 de març – SANTI ARISA – Tot és en tot (15 euros)
Diumenge, 25 de març – ALBERT PLA I PASCAL COMELADE (20 euros)
Dissabte, 26 de març – ALBERT GUINOVART I COBLA GIRONA (18 euros)
Divendres, 2 d'abril – CARLES CASES (20 euros)
Dissabte, 3 d'abril – SERGIO DALMA (28 euros)
Diumenge, 1 de maig – DYANGO (28 euros)
Divendres, 20 de maig – CHOCOLAT! (15 euros)
TOC DE DANSA. Primer semestre 2011
Dissabte, 5 de febrer – MARÍA PAGÉS (36 euros)
Dissabte, 19 de març – BALLET DE MONTERREY (34 euros)
Divendres, 8 d'abril – WONDERLAND DE VÍCTOR ULLATE (36 euros)
ENTRETOC DE DANSA. Primer semestre 2011
Diumenge, 29 de maig – ESBART MANRESÀ (15 euros)
Dissabte es posen a la venda les entrades de música i del Toc de Dansa del Kursaal
Cultura i Mitjans
Són un total d'onze concerts, entre els quals el de Rosario, Sergio Dalma i Dyango, i els tres espectacles del Toc de Dansa
ARA A PORTADA
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
Publicat el
14 de gener de 2011 a
les 17:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Navarcles concentra aquest cap de setmana els actes de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Moià afronta el cap de setmana gran de la Festa Major amb Els Catarres i cultura popular
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós acollirà una actuació de folklore polonès en les 54es Jornades Internacionals
-
Cultura i Mitjans
Ja es poden consultar els guanyadors per veure la Festa Major de Manresa des dels balcons
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
