El Pati del Casino de Manresa acollirà dissabte de les 12 del migdia a les 12 de la nit la primera edició de La Trobada, un esdeveniment de foment de la música electrònica i el reggae que aplega diferents entitats culturals i que està organitzat per FE-MM i INNERLUV.
Amb entrada gratuïta, La Trobada inclourà música reggae i electrònica durant tot el dia, activitats infantils i una paellada popular. Hi participaran FE-MM, Associació de Música Electrònica; INNERLUV, Associació de Reggae; Ameba, Associació de Música Electrònica de Barcelona, i The Resilience Santpedor, Col·lectiu de Música Electrònica.
Dissabte se celebrarà a Manresa La Trobada, de difusió de la música electrònica
Cultura i Mitjans
Amb música reggae i electrònica durant tot el dia, activitats infantils i una paellada popular
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
Publicat el
21 de març de 2024 a
les 17:11
Actualitzat el
21 de març de 2024 a les
17:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora 25 obres de Coloma Medina i Lluís Garcia Oliver
-
Cultura i Mitjans
MoMa Espai Cultural inaugurarà dijous «Patrons i Matrius» de Sònia Segura
-
Cultura i Mitjans
Les Arts en Marxa s'estrena a Calders amb 240 espectadors
-
Cultura i Mitjans
Santpedor commemorarà la Diada amb una xerrada sobre el català i l'ofrena floral
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós dedicarà la caminada de setembre a descobrir el patrimoni de Can Figueras
-
Cultura i Mitjans
Castellbell commemora l'Any Gaudí amb una visita a la Sagrada Família de la Bauma
