
'Distancia 7 minutos' arriba dissabte al Kursaal
Després d'espectacles tan deliciosos i premiats com 'Folie à deux' o 'Exitus', la companyia Titzina Teatro torna a Manresa amb el seu darrer espectacle: 'Distancia 7 minutos'. Serà dissabte a les 21h a la sala petita del Kursaal.
Coincidint cronològicament amb l'enviament i aterratge del robot espacial Curiosity, Félix, un jove jutge, es veu obligat a abandonar casa seva, afectada per una plaga de tèrmits, i instal·lar-se durant uns dies en el que va ser el seu domicili familiar. L'entorn dels judicis on el jutge desenvolupa la seva professió, així com la convivència amb el seu pare, faran sortir a la llum temes fonamentals com la justícia, la felicitat o la destinació.
La dramatúrgia i la direcció de l'especatacle és a càrrec dels mateixos actors de l'espectacle, Diego Lorca i Pako Merino.
Les entrades tenen un preu de 18 euros (15€ amb Carnet Galliner, menors de 25 anys i majors de 65) i es poden comprar a les taquilles, per telèfon (938723636) i per internet
Col·loqui postfunció
Després de la funció de dissabte a la sala petita del Kursaal, el públic podrà participar d'un col·loqui amb els actors.