Diumenge dia 3 de setembre és la data límit per poder presentar propostes artístiques per al Festival Jardins de Llum del 2024, una exposició temporal que s'organitza en el marc de la Festa de la Llum de Manresa. Les propostes han d'estar relacionades amb l'aigua i la llum i han de tenir un caràcter efímer. Les obres s'exposaran als ca rrers del Centre Històric de Manresa el 17 i 18 de febrer de l'any que ve.
Un cop tancat el termini de presentació de propostes, membres de l'organització del festival, juntament amb experts en llum i art contemporani, escolliran les obres que finalment s'exposaran al carrer. Entre altres aspectes, el jurat valorarà el grau d'innovació i estètica de la proposta, la capacitat de l'obra per adaptar-se a l'espai d'exposició, la resistència del projecte a les inclemències meteorològiques, la utilització d'energies solars i les propostes que es puguin tirar endavant amb poca quantitat d'aigua.
Les obres seleccionades es donaran a conèixer la setmana del 2 d'octubre. Cada participant escollit rebrà 1000 euros en concepte d'honoraris, producció, muntatge i desmuntatge de l'obra i transports.
El Festival Jardins de llum és un itinerari d'art efímer proposat per l'Ajuntament de Manresa, conjuntament amb el Centre d'Art Contemporani i Sostenibilitat El Forn de la Calç i el suport de l'Associació Misteriosa Llum, que ja s'ha fet un lloc propi en el programa d'actes de la Festa de la Llum de Manresa. Sota la direcció artística de Roser Oduber i la producció del consistori manresà, l'esdeveniment està pensat per relacionar activitats diferents, de qualitat, que transmetin emoció i que, a més a més, siguin participatives en la seva realització.
Aquí es poden consultar les bases de participació i presentar les propostes artístiques de forma telemàtica en aquest enllaç.
Diumenge s'acaba el termini per presentar propostes artístiques pel Festival Jardins de Llum
Els projectes han d'estar relacionats amb la llum i l'aigua
ARA A PORTADA
-
Illa anuncia el desdoblament de la C-55 entre Manresa i Sant Vicenç: «la decisió ja està presa» Pere Fontanals
-
-
-
La pluja intensa provoca afectacions a municipis del Bages però sense danys personals Pere Fontanals
-
L'atletisme manresà brilla en la victòria de Catalunya al Campionat d'Espanya de Federacions Pere Fontanals
Publicat el 29 d’agost de 2023 a les 13:23
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans «Hi havia un caliu social a Artés que va facilitar la revolta dels Burots»
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós inicia el procés per posar nom a dos parcs i al nou CAP del municipi
-
Cultura i Mitjans La lluna plena i Montserrat tornen a brillar a Castellbell i el Vilar amb el Pla de Lluna
-
Cultura i Mitjans Dotze mirades literàries a l'art prohibit: Lola Palau torna amb un recull inspirat en peces censurades
-
Cultura i Mitjans El 64% dels comerços de Sant Fruitós inicien l'atenció en català
-
Cultura i Mitjans Canvi d'intèrprets d'última hora al Festival de Sant Fruitós per una indisposició de Mireia Pintó