Aquest diumenge, 25 de febrer, a les 8 del vespre torna a la Sala Petita del Kursaal el cicle Gust de Jazz amb el concert de David Pastor i Massimiliano Rolff per presentar Cubiculum, un repertori amb composicions pròpies i la revisió dels clàssics del jazz reharmonitzats, com Giant Steps o Think of one.
Cubiculum és un nou projecte del trompetista valencià David Pastor i el contrabaxista italià Massimiliano Rolff. Aquests dos jazzmen d'extensa trajectòria i reconeixement internacional, tant en l'àmbit jazzístic com en el de les músiques populars, proposen un quartet per construir ponts sobre el Mediterrani.
El Cicle Gust de Jazz permet prendre alguna cosa o fer un mos mentre es gaudeix de bona música en un ambient de club amb taules disposades buscant la màxima proximitat a l'escenari. El cicle Gust de Jazz és una iniciativa conjunta de l'Espai Gastronòmic del Kursaal i el teatre.
Les entrades per veure David Pastor i Massimiliano Rolff tenen un preu de 15€ (12 euros, majors de 65 anys i menors de 25 anys, Escoles de Música i amb el Carnet Galliner). Més informació a les taquilles, i per internet.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de febrer de 2018 a les 16:08
Actualitzat el 22 de febrer de 2018 a les 16:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC