Aquest diumenge, 15 d'abril a les 20.00h, torna a la Sala Petita del Kursaal el cicle Gust de Jazz amb el concert de The Hanfris Quartet i l'Oriol González Crazy Trio amb totes les entrades exhaurides. La Sala Petita es transformarà per l'ocasió per aconseguir un ambient de club, on poder fer un mos i escoltar jazz de qualitat.
The Hanfris Quartet és un grup vocal masculí format el 2009 i tres vegades medalla d'or al Campionat d'Espanya de Quartets Barbershop. Recentment The Hanfris Quartet han estat guanyadors del concurs nacional de quartet barbershop celebrat enguany a Benalmáden. Els quatre membres, que compten amb una llarga trajectòria en formacions d'expressió exclusivament vocal, ajunten les seves capacitats per oferir un concert d'alta qualitat tècnica i interpretativa.
El concepte d'espectacle arrenca de l'estil Barbershop i s'amplia i es projecta mitjançant una proposta dinàmica i d'alta connexió amb el públic, presentant versions de cançons de rock&roll, estàndards del jazz, swing, musicals, pel·lícules de Disney, temes en català i peces pròpies de l'estil.
The Hanfris Quartet tornen al Kursaal per actuar dins del cicle Gust de Jazz, i molt ben acompanyats per l'Oriol González Crazy Trio.
El Cicle Gust de Jazz permet prendre alguna cosa o fer un mos mentre es gaudeix de bona música en un ambient de club amb taules disposades buscant la màxima proximitat a l'escenari. El cicle Gust de Jazz és una iniciativa conjunta de l'Espai Gastronòmic del Kursaal i el teatre.
ARA A PORTADA
-
Societat Manresa desplega un pla de xoc sense precedents per transformar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Societat Comencen les obres de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues conviden la ciutadania a acompanyar-los al Concurs de Castells Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Quatre castells de frontera del Bages seran l'escenari dels Aplecs de Patrimoni obert d'aquest octubre Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Un centenar de persones homenatgen a Manresa els milicians de la Columna Terra i Llibertat Pere Fontanals
Publicat el
12 d’abril de 2018 a
les 14:44
Actualitzat el
12 d’abril de 2018 a les
14:48
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joan Vila Arimany guanya el 24è Concurs de Pintura Ràpida de la Fira de Sant Miquel de Santpedor
-
Cultura i Mitjans
El manresà Ritxi Sorókin presentarà el seu primer poemari a la Papasseit
-
Cultura i Mitjans
La Torre Lluvià acollirà un concert de música clàssica índia pel 20è aniversari de Meandre
-
Cultura i Mitjans
«La flor de l'autopista» arriba a Artés amb una reflexió sobre la culpa i les decisions
-
Cultura i Mitjans
Els Carlins es prepara per a la final del Premi Jove de Microteatre
-
Cultura i Mitjans
Albert Velasco presentarà a Manresa el seu nou llibre sobre les pintures de Sixena
