Aquest divendres arriba la segona de les Nits a la Fresca que organitza l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, amb la projecció de la pel·lícula Pa Negre, d'Agustí Villaronga.
El film narra la història de l'Andreu, un nen que pertany al bàndol dels perdedors en els anys durs de la postguerra rural a Catalunya, i que un dia troba al bosc els cadàvers d'un home i el seu fill. Les autoritats volen carregar-li les morts al seu pare, però ell, per ajudar-lo, intenta esbrinar qui els va matar. En aquest recorregut, es produeix en l'Andreu el despertar d'una consciència moral davant d'un món d'adults alimentat per les mentides.
La sessió de cinema tindrà lloc a les 10 de la nit al Parc Llobet.
Divendres de la setmana vinent, 29 de juliol, serà el torn de Jaume Calatayud i Vicente Monera, que oferiran un conjunt de composicions poeticomusicals sota el nom de Paraula i sentiment. En aquesta ocasió, Calatayud i Monera comptaran amb la participació del Ballet Albaicín, de Sant Joan de Vilatorrada.
L'acte tindrà lloc a les 10 de la nit al Parc Garcia Lorca.
Divendres, segona Nits a la Fresca a Sant Joan de Vilatorrada
Es projectarà la pel·lícula Pa Negre, d'Agustí Villaronga
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 20 de juliol de 2011 a les 21:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys