Els amants de la sardana tindran doble sessió aquest cap de setmana previ a la Festa de la Llum. Dissabte a 2/4 de 7 de la tarda, l'Auditori de la Plana de l'Om acollirà el Concert de la Llum a càrrec de la cobla Vila d'Olesa, que oferirà una selecció de sardanes de lluïment, música tradicional catalana i temes vuitcentistes. Les entrades tenen un preu de 10 euros i es poden adquirir de forma anticipada a les taquilles del Kursaal o per internet. El concert està organitzat per Nova Crida - Amics dels Concerts.
L'endemà diumenge serà el torn del concurs de colles sardanistes amb la cobla Sabadell. El concurs tindrà lloc a la plaça Major a partir de les 12 del migdia. Ho organitza .Manresa.
Doble sessió de sardanes a Manresa el cap de setmana previ a la Festa de la Llum
La cobla Vila d'Olesa oferirà un concert dissabte, i diumenge hi haurà el concurs de colles sardanistes amb la cobla Sabadell
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de febrer de 2022 a
les 17:26
Actualitzat el
17 de febrer de 2022 a les
17:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Observatori Astronòmic de Castelltallat celebrarà la Nit del Solstici d'estiu
-
Cultura i Mitjans
La doctora Carme Comellas enceta la Festa Major de Santpedor amb un pregó emotiu
-
Cultura i Mitjans
Usuaris d'Ampans protagonitzen a Sallent el concert final de «La música a casa»
-
Cultura i Mitjans
Els Panyos comença el bicentenari amb l'anunci de l'inici de les obres aquest juliol
-
Cultura i Mitjans
Canal Taronja emetrà aquest cap de setmana el documental «De la Sala Loyola al Teatre Kursaal»
-
Cultura i Mitjans
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat
