Dolors Guarro exposa «De mil colors» al Cafè del Canonge

Publicat el 12 d’abril de 2012 a les 21:32
El Cafè del Canonge inaugura 'De mil colors' Foto: Jordi Preñanosa

Aquest dijous a la tarda el Cafe del Canonge d'Ampans ha inaugurat l'exposició "De mil colors" de l'artista manresana Dolors Guarro. L'exposició es podrà visitar fins el proper dia 26 de maig.

L'autora, filla d'una segona generació de floristes i jardiners, va estudiar disseny a l'Institut d'Estudis Politècnics de Barcelona, i en acabar es va posar al capdavant del negoci familiar, una floristeria de Manresa, on té exposada de forma permanent part de la seva obra. També es llicencia a l'Escola d'Art Floral de Catalunya.

De l'obra de Dolors Guarro crida l'atenció la força i l'expressivitat que sorgeix del tracte que dóna a la barreja dels diferents colors de la seva obra. Actualment Dolors Guarro té diferents exposicions permanents i la seva obra s'ha pogut veure a Miami i Madrid.