Dover a l'escenari de Silenci. Foto: Silenci
Després de 13 anys sense actuar a Manresa, la banda liderada per les germanes Llanos tornaven al Bages per actuar a la Sala Silenci. Prop de 400 persones han volgut seguir el concert en directe i poder, sentir així, les lletres i la música del seu darrer àlbum "I Ka Kené". Un disc, amb 10 temes, on Dover barreja cançons en anglès, francès i bambara, una llengua interètnica de Mali i altres països de l'Àfrica occidental.
Amb aires ètnics d'influència africana amb tocs de bollyood barrejats amb un dance d'allò més enèrgic, la cançó "Dannayá", el primer single de l'àlbum, va ser una de les cançons que va causar més sensació i emoció entre els assistents.
A banda de cantar els temes d'aquest darrer treball com "Under your spell", "Any Love", "Yafama" i la cançó que dona nom a l'àlbum "I Ka Kené"- que significa "Hola, què tal!" en bambara, Dover va aprofitar el concert per repassar diferents èxits de la seva discografia. Temes coneguts i reconeguts com "Serenade" o "Keep on mooving" van abanderar aquest recopilatori de clàssics on també hi van tenir cabuda "Cherry Lee" cançó de l'àlbum "Late at night" publicat l'any 1999. El colofó a tots aquests clàssics va arribar quan la banda va cantar "Devil Came to me" la cançó que els va portar a la fama l'any 1997 i "Let me Out"- Premi Ondas a la millor cançó l'any 2006- que va servir per posar punt i final al concert.
La forma en corba de l'escenari i la proximitat de la banda amb el públic van donar un caliu molt especial al concert, que tant els artistes, com sobretot, els espectadors van agrair d'allò més.
Properes cites a Silenci
Amb aquesta actuació, segueix la nova temporada de concerts de la Sala Silenci que ha programat també les actuacions de Mikel Erentxun el 3 de juny, i un concert dins el marc de la gira Heineken Music Selector. Aquest concert serà el dissabte 4 de juny i portarà a l'escenari de Silenci, els mallorquins Antònia Font, que presentaran el seu darrer àlbum "Lamparetes", i a un dels grups revelació del passat 2010. Els andalusos Supersubmarina.
Dover captiva el Silenci amb un directe enèrgic i ple de ritme
Prop de 400 persones han pogut gaudir d'un concert ple de ritme on la banda ha aprofitat per repassar diferents èxits de la seva discografia
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Plans La comunitat de Sant'Egidio convoca una pregària a Manresa en memòria del papa Francesc Redacció
-
Plans La Factoria de Dansa de Terrassa portarà divendres al Kursaal el ballet «Carmina Burana» Redacció
Publicat el 13 de maig de 2011 a les 23:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre
-
Cultura i Mitjans Una experimentació explora la condició d'«escut còsmic» de la Muntanya de Sal de Cardona