Ecoviure demostra que és molt més que una fira

S'han quantificat gairebé 3.000 persones entre activitats infantils, jornades tècniques, aula gastronòmica i presentacions

Publicat el 07 d’octubre de 2012 a les 20:13
Aspecte d'un dels dies de l'Ecoviure. Foto: Àlex Gómez Ribera

La valoració que ha fet aquest vespre la comissió organitzadora d'Ecoviure 2012 ha servit per constatar que Ecoviure és molt més que una fira. Això és posa de manifest en el fet que gairebé tres mil persones han pres part de forma activa en les múltiples activitats que s'han programat: jornades tècniques, presentacions, aula gastronòmica i múltiples propostes per als infants. Per altra banda, tant expositors com organització coincideixen en dir que l'ambientació firal amb palets de fusta ha donat un nou aire a Ecoviure, la qual cosa s'ha viscut d'una forma molt positiva.

La immensa majoria dels expositors –un 97%- ha posat molt bona nota a un certamen que és manté a un nivell alt i que és capaç d'atraure molts visitants de fora de la comarca del Bages –al voltant d'un 40%-. Hi ha hagut aules i espais de tallers, demostracions i xerrades que han hagut de limitar l'accés a més visitants perquè l'aforament era limitat.

Entre els expositors han predominat els relacionats amb els productes agroalimentari, però també ha estat significativa la presència de firmes d'energia renovable, així com roba i cosmètica ecològica.