El cooperativisme, la banca ètica, la moneda social, el comerç just, o la solidaritat han estat ben presents aquest dissabte a la plaça de Sant Domènec en el transcurs d'una 2a Mostra d'Economia Social i Solidària que ha estat respectada per la pluja i que ha atret una important quantitat de curiosos.
La jornada ha començat amb un tast de cacau de comerç just i una narració de contes per a una economia amb valors a càrrec de l'Ós Mandrós. Esther Vivas ha impartit la conferència 'Consum crític per a una altra economia. El matí ha donat pas a un dinar popular amb paella vegetariana a càrrec d'Ecoxarxa. A la tarda ha donat el tret de sortida el Mercat d'Estraperlo.
A la tarda, Pap a Pam i l'Ateneu Cooperatiu han explicat les seves experiències, i una mostra de productes tèxtils ha precedit la música de Celeste Alias i Simon Taibi. Aquest últim músic ha tancat la mostra amb el "Rap amb emocions".
El 2n Mercat d'Economia Social i Solidària atreu consciències a la plaça Sant Domènec
Cultura i Mitjans
El temps ha respectat l'activitat malgrat les previsions que indicaven pluges
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern compra el Bloc 8, símbol de la lluita pel dret a l'habitatge a Manresa Pau Espí Solé
-
Política Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Societat La PAHC Bages reivindica que la compra del Bloc 8 és fruit de la mobilització veïnal Pere Fontanals
-
-
Publicat el
03 de juny de 2017 a
les 20:43
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joan Anton Català protagonitzarà la Nit de l'Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet
-
Cultura i Mitjans
Artés estrenarà el nou espai exterior de Cal Sitges durant la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castellbell prepara una Festa Major amb més música, novetats gastronòmiques i activitats familiars
-
Cultura i Mitjans
Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
