La pel·lícula dirigida per Rodrigo Cortés El amor en su lugar ha estat guardonada com a millor pel·lícula espanyola als Premis RNE Sant Jordi que es lliuraran en una gala el proper 26 d'abril. El amor en su lugar va ser rodada parcialment a l'Anònima de Manresa l'estiu de 2019, concretament al pati i a les carboneres de l'equipament municipal. L'altre part del film es va rodar al Masnou.
[nointext][intext1]
A Manresa es van rodar les seqüències més importants de la pel·lícula. El pati es va adequar per representar el gueto de Varsòvia de 1942, amb neu artificial ja que a Manresa feia més de 30ºC en ple juliol, i a les carboneres es va filmar la seqüència de l'escapatòria del teatre.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=n9PMlHlG0bw[/youtube]
La protagonista de la pel·lícula és l'estrella emergent Clara Ruggard, que havia coprotagonitzat amb Hillary Swank (2 Oscars) a I am mother el seu darrer treball.
[intext2]
Els premis RNE Sant Jordi de Cinematografia són els més antics del seu gènere a l'Estat. Enguany se celebra la seva 66a edició. El jurat ha estat presidit per la periodista Conxita Casanovas, directora del programa Va de cine de Radio 4.
«El amor en su lugar», que es va rodar a l'Anònima, millor pel·lícula espanyola als Premis RNE Sant Jordi
El director Rodrigo Cortés va rodar escenes del film al pati i a la carbonera de l'equipament municipal
ARA A PORTADA
-
Estat i Generalitat diuen que Rodalies es reprendrà de manera parcial aquest dilluns Bernat Surroca Albet
-
-
Les autoescoles del Bages aproven traslladar la zona de pràctiques i exàmens a Sant Fruitós Redacció
-
-
Bacardit reclama a Marc Aloy que exigeixi al Govern l'obertura immediata del peatge de la C-16 Redacció
Publicat el 08 de febrer de 2022 a les 22:35
Actualitzat el 08 de febrer de 2022 a les 23:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Els films del Clam sumen 20 nominacions als Oscar i consoliden el festival al mapa internacional
-
Cultura i Mitjans
La DO Pla de Bages convoca una nova edició del Premi Viu la Pedra Seca per protegir patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Francesc Comas rebrà la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cultural el proper 3 de març
-
Cultura i Mitjans
Cardona consolida el projecte comunitari Ultramúsics a totes les escoles de primària
-
Cultura i Mitjans
Súria renova el Vot de Poble en una Festa de Sant Sebastià marcada pel dol oficial
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal de Manresa tanca el 2025 amb les millors xifres de la seva història
