El proper divendres 11 de novembre a les 8 del vespre, la llibreria Papasseit inaugurarà l'exposició Eròtic, del baganès Eudald Obiols.
Sota el títol d'Eròtic, l'Eudald Obiols (Bagà, 1967) mostra una sèrie d'obres inèdites. Són treballs sobre paper, realitzats amb esmalt i tinta xinesa.
Eudald Obiols és un pintor i dibuixant contemporani català, proper al corrent matèric informalista i de formació autodidacta (malgrat haver assistit a un parell de cursos de dibuix i pintura a Londres durant els anys 2001-2002).
Eudald Obiols ha estat exposant arreu de Catalunya des de 2001 en institucions com el Cercle de Belles Arts de Lleida, El Palau Solterra de la Fundació Vila Casas de Torroella de Montgrí, la galeria Antoni Pinyol de Reus o la Galeria Carme Espinet de Barcelona i, fins i tot, en un parell d'espais de la capital anglesa.
Com a artista matèric, els seus treballs són àmplies teles torturades, sovint fosques i amb tendències monocromàtiques, i dibuixos sobre paper, de traç gestual amb tinta xina. Una obra d'intens dramatisme que convida a una contemplació serena i silenciosa.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de novembre de 2016 a
les 23:20
Actualitzat el
09 de novembre de 2016 a les
23:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Anna Fernández presenta «El jo inefable» amb diverses cites a Manresa per Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages impulsa la segona edició del concurs Embalcona't
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada acollirà un nou aplec de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sardanes i xocolatada per animar la Fira d'Artés aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
«12 sense pietat» arriba a Fals amb una intensa reflexió sobre la justícia
-
Cultura i Mitjans
«Manresa, espais perduts 2»: Francesc Comas amplia la mirada sobre la memòria urbana
