[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0YFfZ5C9zQ8[/youtube]
Tot i l'actual context de pandèmia i les mesures de salut pública, el CAE no ha volgut renunciar a una de les seves activitats habituals: el Joc de Ciutat de la Llum. Per aquest motiu, i tal com va fer amb la Setmana de Jocs al Carrer, ha adaptat aquest joc de ciutat per a que es pugui fer tot garantint la seguretat dels participants i el compliment de les mesures sanitàries.
El joc "El sabotatge dels bandolers" es farà el dissabte 13 de febrer, i a diferència de les edicions anteriors, cada equip el podrà fer al seu aire, dins la franja horària d'11 del matí fins a les 6 de la tarda. D'aquesta manera s'evita la interacció amb altres equips i amb l'equip organitzador. Els equips hauran d'anar resolent diferents proves en una plataforma virtual i per fer-ho necessitaran informacions que podran trobar en diversos indrets del Centre Històric de Manresa. A més a més també hi haurà un compte de whatsapp de suport per resoldre les possibles incidències. Es preveu que la durada total del joc pugui ser d'entre una hora i mitja i dues hores.
El joc s'ambienta a les primeries del segle XVI, amb l'amenaça del bandoler Pere Planes de contaminar l'aigua que arriba a Manresa a través de la Séquia. Els diferents equips hauran d'aconseguir fer-se passar per bandolers, infiltrar-se a la seva colla i obtenir les informacions necessàries per evitar aquest sabotatge.
Les inscripcions s'han de fer en grups bombolla o de convivència, d'un màxim de 6 persones. Els equips inscrits rebran el mateix dia un correu electrònic amb la informació necessària per
començar el joc. Per participar-hi es requereix disposar, com a mínim, d'un telèfon mòbil amb connexió de dades i lector de codis QR. És aconsellable, però, disposar d'un segon telèfon. Tota la informació del joc i l'accés al formulari d'inscripcions es pot trobar al web del CAE.
Aquesta serà la 9a edició del Joc de Ciutat de la Llum, una activitat que el CAE va incorporar al programa de les festes de la Llum l'any 2009, l'any que en va ser l'entitat administradora.
El CAE manté el Joc de Ciutat de la Llum i n’obre el període d'inscripció
"El Sabotatge dels Bandolers", que el CAE organitzarà el dissabte 13 de febrer, s'ha adaptat per garantir les mesures sanitàries
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 25 de gener de 2021 a les 19:21
Actualitzat el 25 de gener de 2021 a les 19:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre