El Club del Joc del CAE ha programat una nova edició del Torneig de Carcassonne de la Llum. Es farà el dijous 23 de febrer a les 9 del vespre al Graner, situat al carrer Sobrerroca 14 de Manresa.
Les partides combinaran el joc bàsic del Carcassonne incorporant l'expansió Ignasi de Loiola creada l'any passat pel Club del Joc i ambientada en l'estada de fa 500 anys d'Ignasi de Loiola a la ciutat de Manresa. Des del web del CAE es podrà accedir a la informació d'aquesta expansió i els dijous 9 i 16 de febrer, a les sessions habituals de les Nits de Joc del Graner les persones que no la coneguin podran habituar-s'hi.
Ignasi de Loiola és la 9a expansió del Carcassonne creada pel Club del Joc. En diferents anys totes elles han estat incorporades al Torneig de la Llum. Totes aquestes parts addicionals tenen una doble finalitat. Per una banda, incidir en el desenvolupament del joc aportant noves regles que condicionen les partides i, per altra banda, ambientar el joc a la ciutat de Manresa o en diferents personatges i episodis de la seva història (la construcció de la Sèquia, el miracle de la Llum, l'estada de Sant Ignasi, el bisbe Galzeran...).
Per dur a terme el torneig, el CAE compta amb la col·laboració del Graner -l'espai on es farà-, de Devir -l'empresa editora del joc-, la sastreria teatral La Disfressa, i amb el suport de l'Ajuntament de Manresa i del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya. A més, el Torneig de Carcassonne forma part del programa d'actes de la Festa de la Llum de Manresa.
La participació en el Torneig de Carcassonne de la Llum és gratuïta i el nombre de places està limitat a 40. Per aquest motiu és necessari fer la inscripció prèvia a través del web del CAE. Les places es cobriran per rigorós ordre d'inscripció.
Enguany s'arriba a la 15a edició del Torneig. La primera es va celebrar el 2009, l'any que el CAE va ser l'entitat administradora de les Festes de la Llum de Manresa. Des de llavors s'ha celebrat anualment de manera ininterrompuda.
El CAE obre les inscripcions del 15è Torneig de Carcassonne de la Llum
Cultura i Mitjans
El torneig del joc de taula es farà el dijous 23 de febrer, a les 9 del vespre al Graner i incorporarà la nova expansió "Ignasi de Loiola" creada pel Club del Joc
ARA A PORTADA
-
Societat Ampans inaugura a Manresa una residència pionera per a 60 persones amb discapacitat intel·lectual Redacció
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama trens semidirectes i presentarà al·legacions al Plater Redacció
-
Cultura i Mitjans La Diputació destina 1,6 milions a millorar 46 equipaments culturals del Bages Redacció
-
Societat Castellbell i el Vilar cedeix els terrenys perquè la Generalitat impulsi l'ampliació del CAP Redacció
Publicat el
26 de gener de 2023 a
les 21:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Escola Municipal de Formació d'Adults de Súria obrirà les matriculacions el 3 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El Festival Jardins de Llum 2027 obre la convocatòria artística
-
Cultura i Mitjans
Una exposició repassa els dotze anys del cicle Sons del Camí
-
Cultura i Mitjans
Rajadell ja té un estudi que situa la fortificació de Can Viladés en la Tercera Guerra Carlina
-
Cultura i Mitjans
Súria recupera el llegat del cineasta Ramon Biadiu amb un nou web divulgatiu
-
Cultura i Mitjans
L'Aula d'Arts Escèniques del Kursaal incorpora un curs de maquillatge al nou curs 2026-2027
