La Sala petita del Kursaal acollirà, aquest proper dissabte 5 de novembre a les nou del vespre, el segon concert del Cicle d'Arrel amb el cantautor Jordi Batiste, que farà una mirada al passat per repassar el seu llegat musical dels anys seixanta fins a l'actualitat en un espectacle titulat "Toca revisió".
"Toca revisió" explicarà amb paraules i cançons l'evolució que Jordi Batiste ha anat experimentant al llarg d'aquestes dècades, des dels primers discos amb "Els tres tambors", l'inici del rock cantat en català, l'explosió creativa dels 70', el rock progressiu, el folk, la música d'autor en general, i fins les seves darreres experiències dalt de l'escenari.
El cicle de música d'Arrel continuarà el 3 de desembre a la Sala Petita del Kursaal amb el duet format per Maria Arnal i Marcel Bagés amb melodies tradicionals remesclades a partir de músiques de fonoteques digitalitzades.
L'espectacle té un preu de 15 euros i es poden adquirir a les taquilles del Kursaal, trucant al 938723636 o per internet, clicant aquí.
El cantautor Jordi Batiste actuarà dissabte al Kursaal dins del cicle d'Arrel
Cultura i Mitjans
L'artisa barceloní farà un repàs al seu llegat musical des dels anys seixanta fins a l'actualitat
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
Política Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3% Pere Fontanals
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
Publicat el
03 de novembre de 2016 a
les 23:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
«Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
