El cantautor Jordi Batiste actuarà dissabte al Kursaal dins del cicle d'Arrel

L'artisa barceloní farà un repàs al seu llegat musical des dels anys seixanta fins a l'actualitat

Publicat el 03 de novembre de 2016 a les 23:30
La Sala petita del Kursaal acollirà, aquest proper dissabte 5 de novembre a les nou del vespre, el segon concert del Cicle d'Arrel amb el cantautor Jordi Batiste, que farà una mirada al passat per repassar el seu llegat musical dels anys seixanta fins a l'actualitat en un espectacle titulat "Toca revisió". 

"Toca revisió" explicarà amb paraules i cançons l'evolució que Jordi Batiste ha anat experimentant al llarg d'aquestes dècades, des dels primers discos amb "Els tres tambors", l'inici del rock cantat en català, l'explosió creativa dels 70', el rock progressiu, el folk, la música d'autor en general, i fins les seves darreres experiències dalt de l'escenari. 

El cicle de música d'Arrel continuarà el 3 de desembre a la Sala Petita del Kursaal amb el duet format per Maria Arnal i Marcel Bagés amb melodies tradicionals remesclades a partir de músiques de fonoteques digitalitzades. 

L'espectacle té un preu de 15 euros i es poden adquirir a les taquilles del Kursaal, trucant al 938723636 o per internet, clicant aquí