Els moments més àlgids del Carnestoltes de Navàs, es van viure al Pavelló Municipal d'Esports quan es va omplir de comparses, disfreses i de públic, que havia seguit la rua, des de la plaça de l'Ajuntament fins a la instal·lació esportiva. Unes mil persones es va aplegar en aquest espai, on es van repartir talls de coca i xocolata per berenar.
Una vintena de comparses i molts grups d'espontanis van donar vida a la festa, envoltada de gresca i música, confeti i serpentines, que deixaven al seu pas un rastre inequívoc i multicolor. Infants i famílies senceres disfressades donaven vida pròpia a la sorollosa i divertida rua.
El jurat que havia de valorar les millors comparses i grups que s'havien presentat al concurs va emetre un veredicte que valorava com a millors els grups Champions i les Surferes, mentre que en segona posició van reconèixer el treball i la posada en escena del les comparses Pop Corn Mamis i les Tortugues Ninja. Les comparses premiades havien treballat molt bé els detalls de la disfressa com la coreografia que van interpretar davant dels quatre membres del jurat, que en aquesta ocasió van ser els components del grup Xiula.
La comparsa més nombrosa amb uns 150 membres, va ser la de l'Institut Escola Sant Jordi, que anaven disfressats de polls.
Una batucada espectacular en la forma i la manera de transmetre el ritme i el so, va ser dels espectacles més celebrats pel públic, com també l'actuació del grup d'animació Xiula.
El Carnaval de Navàs es fa gran i omple el pavelló
Unes mil persones es va aplegar en aquest espai, on tothom va tenir el seu tall de coca i xocolata per berenar
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2018 a
les 21:08
Actualitzat el
18 de febrer de 2018 a les
21:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona celebra Sant Jordi amb llibres locals i activitats culturals
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós lliurarà el Premi Joan Burés amb dansa en directe pel Dia de la Dansa
-
Cultura i Mitjans
El mapa dels sabors de Catalunya s'actualitza a Manresa
-
Cultura i Mitjans
Manresa inicia les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina
-
Cultura i Mitjans
El Tast de Jocs de Manresa supera els 2.000 participants en una edició rècord
-
Cultura i Mitjans
Súria celebra el Dia Mundial de la Poesia amb una passejada literària vora el riu
