El Castell de Balsareny amplia el seu horari en motiu de la Festa dels Traginers d'enguany. L'horari de les visites guiades a l'edificació i l'ermita de la Mare de Déu del Castell serà des de les 11h del matí fins a les 18h de la tarda. Per a fer les visites en l'horari establert no caldrà fer cap reserva prèvia. Per a qualsevol informació o per a grups organitzats, us podreu adreçar al telèfon de contacte 607 030 880.
En motiu de les curses de cavalls que es faran diumenge a les 15:30h de la tarda al camí del Castell, l'accés amb vehicles quedarà restringit a partir de mig matí. Es podrà accedir a peu sense cap problema.
El Castell de Balsareny es pot visitar tots els diumenges i festius a les 11h, 12h i 13h. I que el primer diumenge de mes les visites són teatralitzades.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de febrer de 2011 a
les 21:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Platea Jove porta «L'assassinat del professor de matemàtiques» al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Sònia Moya presentarà «Llera» amb un recital col·lectiu aquest dissabte a Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Camins i balcons de Súria» convida a redescobrir el municipi amb la mirada de Martí Beltran
-
Cultura i Mitjans
Zenobita edicions publica un quadern didàctic per descobrir Coaner
-
Cultura i Mitjans
MoMa Espai Cultural programa un taller de creació literària per Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans
El Centre Cívic Selves i Carner acull les exposicions dels concursos de fotografia i dibuix de la Plaça Catalunya
