Una actuació que havia de ser plàcida amb construccions que els Castellers de Santpedor tenen més que assolits es va convertir en una de les més fluixes de les darreres dues temporades. L'actuació de la Fira de Navàs va començar amb un pilar de dol en memòria de la mare d'un membre de la colla i un altre pilar de quatre d'inici. L'actuació va començar amb un quatre de sis molt ferm que en cap cas feia presagiar una mala tarda de la colla de la camisa daurada. A la segona ronda, van intentar un tres de sis amb agulla que es va allargar tant que els bagencs van decidir desmuntar-lo. A la ronda de repetició, van intentar la mateixa estructura.
Inesperadament, quan la canalla començava a pujar va fer llenya. Una membre de la colla va ser evacuada en ambulància però no va patir cap lesió greu. Va ser sobretot un acte de prevenció. Els Castellers de Santpedor no van participar a la tercera ronda i van tancar l'actuació amb un altre pilar de quatre.
L'altra colla participants va ser els Castellers de Berga. Van descarregar el tres de set, el quatre de sis amb agulla, el quatre de sis, un pilar de quatre d'entrada i dos de comiat.
La propera actuació dels Castellers de Santpedor serà el 29 d'abril a Martorell on es trobaran amb els Castellers de Vilafranca i Castellers d'Esparreguera. Serà una actuació idèntica a la de la temporada passada i també la que van fer aquesta mateixa tempñorada a Vilafranca del Penedès.
El Castellers de Santpedor fan una fluixa actuació a la Fira de Primavera de Navàs
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
16 d’abril de 2018 a
les 17:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Canal Taronja emetrà aquest cap de setmana el documental «De la Sala Loyola al Teatre Kursaal»
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal posa a la venda dissabte les entrades de 77 espectacles per a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Súria recupera la memòria del Cinema Califòrnia amb un documental a YouTube
-
Cultura i Mitjans
El Club dels Friki Books de Súria tanca el curs dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove
-
Cultura i Mitjans
Santpedor dona el tret de sortida a cinc dies de Festa Major amb més de 40 activitats
-
Cultura i Mitjans
«És una cal·ligrafia per salvar vides»: el registre de guerra de l'hospital de Manresa veu la llum
