José Galisteo amb el grup d'animació del Centre d'Amistat de Castellbell. Foto: Pere Sánchez
El grup d'animació del Centre d'amistat de Castellbell i el Vilar ha fet aquest diumenge a la tarda un espectacle musical solidari en que tot el recaptat anirà destinats a la lluita contra el càncer. Aquesta festa ha comptat amb la col·laboració de l'extriunfito José Galisteo que ha hagut de actuar en primer lloc en comtes de al final com estava previst ja que ha hagut de marxar a la gala de comiat de OT. El cantant ha interpretat quatre cançons del seu repertori i s'ha quedat sorprès quan el públic ha recordat que avui era el seu aniversari i l'han fet bufar les espelmes d'un pastis. El 2008 ja havia actuat a Castellbell amb motiu de la proclamació de les pubilles de Castellbell i el Vilar ja que la que s'acomiadava és una fan del cantant.
L'espectacle Dones - Dones del grup d'animació del Centre d'amistat ha estat un homenatge a la dona amb un recorregut de cançons de diferents èpoques que han agradat al públic. Val a dir que en aquest festival hi ha hagut seients buits com a fila zero i que estaven situats a la part del darrera del teatre.
El Centre d'Amistat organitza la gala contra el càncer
El seu grup d'animació va interpretar un musical i d'extriunfito José Galisteo va actuar abans d'anar-se'n a la gala final d'OT
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2011 a les 20:06
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Es posen a la venda les entrades de set propostes de la 28a Fira Mediterrània
-
Cultura i Mitjans Els gegants Hereu i Pubilla de Manresa apadrinaran els nous gegants Seny i Rauxa
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé